Site icon IAS

יונייטד ויגואר מפנקות את הנוסעים בנמלי התעופה של ארה"ב

שירות הסעות מפנק של יונייטד ויגואר בנמלי התעופה של ארה"ב. צילום יונייטד איירליינס

יונייטד איירליינס (United Airlines) ויגואר (Jaguar) השיקו לאחרונה שירות הסעות המופעל על ידי צי רכבי יגואר חשמליים. חברים נבחרים בתוכנית MileagePlus Premier ייהנו מהסעה בטיסות המשך בנמלי התעופה של שיקגו, דנוור, יוסטון, ניוארק/ניו יורק, וושינגטון, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס, השירות ינתן עד סוף השנה. רכבי היגואר צפויים לבצע כ-60 נסיעות ולהסיע למעלה מ-1000 לקוחות יונייטד מידי יום. עם הנחיתה בנמל התעופה, הנוסע יתקבל על ידי איש צוות מיוחד של ה- Premier Services שילווה אותו אל הרכב היוקרתי הממתין על המסלול ומשם עד לטיסת ההמשך.

"תוכנית ההסעות החדשה של יונייטד ויגואר מציעה לנוסעים רגע של פינוק, תוך העלאת סטנדרטים של קיימות לתעשיית התעופה", אמר סמנכ"ל שיווק ונאמנות ונשיא MileagePlus, לוק בונדר (Luc Bondar). "יונייטד פועלת להוביל בחדשנות ובמטרה שמניעה את התעשייה לעשות טוב יותר עבור הלקוחות והקהילות שלנו. שיתוף פעולה עם יגואר לפריסת צי שכולו חשמלי הוא לא רק מהלך עסקי חכם, מכיוון שאנו יודעים שלקוחות מתייחסים לקיימות בעת הזמנת נסיעות, אלא זה הדבר הנכון לעשות."

"אנו שמחים לשתף פעולה עם יונייטד איירליינס כדי להצית עוד יותר את התשוקה שיש לנוסעים לנושא קיימות שהוא לב ליבו של המותג יגואר", אמר ג'ו אברהרדט (Joe Eberhardt), נשיא ומנכ"ל יגואר לנד רובר צפון אמריקה . "הן יונייטד והן יגואר התחייבו באומץ לקדם את טכנולוגיית התחבורה שתעזור לנו להניע אותנו לעתיד בר-קיימא, ואנו שמחים שלנוסעים תהיה ההזדמנות לחוות את החידושים הללו על המסלול".

מטוס יונייטד איירליינס. צילום יח"צ
Exit mobile version