Site icon IAS

יונייטד השיקה בנתב"ג שרות בידוק לטיסה ללא-מגע

עמדת בידוק ללא מגע של יונייטד בנתב"ג. צילום איציק בירן

יונייטד איירליינס חשפה היום( ג') בישראל טכנולוגיה חדישה המאפשרת שרותי צ'ק-אין לנוסע ולמזוודותיו ללא צורך במגע יד אדם. יונייטד תהיה חברת התעופה הראשונה והיחידה המציגה שרות זה בישראל.

חווית תהליך הצ'ק אין "ללא מגע" מתחילה בבידוק באפליקציית יונייטד, או ב- united.com/checkin.לקוחות יוכלו לבצע צ'ק אין לטיסה, להוסיף מזוודות ותיקים ולשלם עבורם. בהגעה לשדה התעופה בן גוריון, ייגשו הלקוחות לעמדות ייעודיות ("קיוסקים"), שם יסרקו את כרטיס העלייה למטוס מכל מכשיר נייד או מעותק של כרטיס מודפס. התגיות הנלוות (תגי מזוודות) הקשורות לטיסה יודפסו באופן מידי.

טכנולוגיה זו מהווה עוד מרכיב במדיניות United CleanPlus, המשקפת את מחויבותה של החברה להציב בריאות ובטיחות בחוד החנית של חווית הלקוח,  ובמטרה ליישם סטנדרט עולמי מוביל של ניקיון, בתעשיית התעופה. לקוחות יונייטד בארה"ב ובלונדון יכולים גם הם ליהנות משרותי צ'ק אין מתקדמים אלה.

מנכ"לית "יונייטד איירליינס" בישראל יעל ברזילי מסרה: " ביונייטד, בטיחות הינה בעלת חשיבות ראשונה במעלה ואנו גאים להיות חברת התעופה הראשונה המציעה שרות בידוק לטיסה (צ'ק אין) ללא-מגע בשדה התעופה בן גוריון. אנו ממשיכים לספק סטנדרט ניקיון מוביל וחדשני בתעשיית התעופה העולמית בכדי להבטיח את בריאותם וביטחונם של עובדינו ונוסעינו, ולהמשיך להיות נאמנים למדיניות ה- United CleanPlus שלנו".

יונייטד איירליינס הכריזה גם על הוספת שכבת ההגנה האנטיבקטריאלית, המייצרת מעטפת חיטוי של משטחי המטוס, עמידה לאורך זמן ומעכבת צמיחת חיידקים, זאת בנוסף לנהלי הבטיחות והניקיון הקפדניים הקיימים. החברה כבר מיישמת את התהליך החדש ביותר מ-30 מטוסים, כולל אלה המשרתים את הקווים לישראל וממנה. החיטוי מתבצע על המושבים, שולחנות המגש, אזורי המושב והידיות, תאי האחסון, תאי הנוחיות ותחנות השירות של הצוותים.

לצורך זה חברה יונייטד איירליינס לחברת NovaRover אשר מסוגלת בריסוס יחיד לכסות בשכבת ההגנה האנטיבקטריאלית רדיוס של כ-4 מטרים. התהליך חוזר על עצמו בכל שבעה ימים ובכך מבטיח חיזוק ושימור של שכבת ההגנה וחיטוי של תא המטוס.

Exit mobile version