Site icon IAS

יונייטד איירליינס: פיילוט לבדיקות קורונה חינמיות בטיסות טראנס אטלנטיות

דיילי יונייטד עוטים מסכות. צילום יח"צ

יונייטד איירליינס החלה השבוע את הפיילוט הראשון מסוגו בעולם של בדיקות קורונה חינמיות ללקוחותיה, בטיסות טרנסאטלנטיות. עד ל-11 בדצמבר, תציע יונייטד בדיקות מהירות בחינם לכל נוסע מעל גיל שנתיים ולצוותי האוויר, בטיסות נבחרות מנמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי ללונדון הית'רו.

מי שאינו מעוניין להיבדק יועבר לטיסה אחרת. כך תבטיח חברת התעופה כי כל מי שנמצא בטיסה, למעט ילדים מתחת לגיל שנתיים, נבדק ושלילי לקורונה, לפני ההמראה.

"אנו מאמינים כי היכולת לספק תוצאות מהירות לבדיקות COVID-19 תמלא תפקיד חיוני בפתיחה בטוחה של טיסות בינלאומיות ובשליטה על בידודים והגבלות תנועה, במיוחד עבור יעדי מפתח כמו לונדון", אמר טובי אנקוויסט, מנהל לקוחות ביונייטד איירליינס. "באמצעות תוכנית ניסיונית זו, נבטיח כי כל הנוסעים בטיסה נבדקו ושליליים לקורונה, ובכך נוסיף עוד מרכיב במדיניות שכבות הגנה שאנו מיישמים. יונייטד מובילה את תכנית הבדיקות, בעודה ממשיכה לבחון פתרונות נוספים שיתרמו לחוויית הטיסה הבטוחה ביותר האפשרית".

את תגובותיהם של הלקוחות לפיילוט זה תשתף יונייטד עם הממשלות בשני צידי האוקיינוס האטלנטי על מנת לבסס ולהמשיך לדגום את יעילות התוכניות הללו כאלטרנטיבה לבידודי חובה או להגבלות תנועה.

תפעולית – הנוסעים  מתבקשים לקבוע תור לבדיקה, לפחות שלוש שעות לפני הטיסה.

למידע נוסף על תוכנית הבדיקות, אנא בקרו באתר.

Exit mobile version