Site icon IAS

יונייטד איירליינס מחזירה את ארוחות הילדים למטוסים

יונייטד איירליינס תאפשר למשפחות לשבת יחד. צילום החברה

טיסה עם ילדים יכולה להיות בלשון המעטה מאתגרת. הם עלולים להשתעמם, לחשוש, להתרגש יתר על המידה ובמיוחד להיות רעבים. אפשר למזער את התופעה עם תכנון נבון מראש ותיק מלא בפעילויות וחטיפים, אבל השיא יכול להיות בשעה שמגישים את הארוחה והיא לא מתאימה לילדים.

למרבה המזל, חברות התעופה יודעות היטב שילדים יכולים להיות בררנים בכל הקשור לאוכל. בשנות ה-90, יונייטד איירליינס אפילו הגישה את "ארוחות שמיים ידידותיות" של מקדונלדס, שהגיעו עם פריטים כמו צ'יזבורגרים, עוגיות וצעצועים.

אתמול (ד') הודיעה חברת יונייטד איירליינס שהיא מחזירה את ארוחות הילדים לטיסות לאחר שהוסרו עקב מגפת הקורונה והן תהיינה זמינות בטיסות פנימיות ובינלאומיות היוצאות מארה"ב בהן הארוחות כלולות במחיר הכרטיס. הארוחות כוללות פרנץ' טוסט, פירות וקרואסון לארוחת בוקר. לארוחת צהרים וערב, האופציה היא חטיפי עוף, פירות וקינוחים.

לאלו הטסים בטיסות בינלאומיות היוצאות לארה"ב ובהן הארוחות כלולות במחיר, ארוחת הבוקר תהיה זהה לטיסות היוצאות מארה"ב, אך ארוחת הצהרים והערב מורכבת מטוסט גבינה וקינוח.

מטוס יונייטד איירליינס . צילום יח"צ

באלו טיסות מוגשות ארוחות ילדים?

בטיסות מעל ל-3,218 ק"מ המציעות ארוחות כלולות במחיר, בחלק מהטיסות הפנימיות בארה"ב ובטיסות בינלאומיות ארוכות טווח. החל מהשנה הבאה יכללו גם אפשרויות אוכל מיוחדות לילדים בהזמנה מראש, עד 24 שעות לפני הטיסה, לנוסעים במחלקות הזכאים לארוחה הכלולה במחיר.

"אנו מחויבים לספק חווית טיסה נהדרת לכל הלקוחות שלנו, ואנחנו נרגשים להציע לנוסעים הצעירים ביותר אפשרויות אוכל חדשות וידידותיות  במסלולים נבחרים", אמר אהרון מקמילן (Aaron McMillan), מנכ"ל יונייטד לאירוח ותכנון. "אנחנו יודעים שיש הרבה מה לאזן כשמטיילים כמשפחה ומקווים שזה יעזור להרגיע את ההורים בזמן שהם מתכוננים לטוס איתנו."

Exit mobile version