Site icon IAS

יונייטד איירליינס מוכנה להטסת מיליוני חיסוני COVID -19

מטוס יונייטד איירליינס. צילום יח"צ

מוקדם יותר הקיץ , ועם התגברות הסיכוי לחיסוני covid 19 , הקימה יונייטד קרגו צוות משימה  שיסייע לחברה להבטיח שיש לה את הדרוש לתמוך במאמץ להפצת חיסונים בקנה מידה עולמי.

מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל יעל ברזילי מסרה:  “אנו ביונייטד מוכנים כעת לעשות את חלקנו. התחייבנו ללקוחותינו מתעשיית התרופות שאנו מוכנים לתמוך בבטחה וביעילות בצרכי הובלת החיסונים שלהם ברחבי העולם. הבטיחות והביטחון של המשימה החשובה עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו. אנחנו גאים להיות שותפים מהימנים במאמצים אלה.

עוד נמסר מהחברה כי יש בידיה  את היכולת להטיס למעלה ממיליון מנות חיסון על כל מטוס 777-200. משמעות הדבר שיונייטד עוזרת לחסן יותר מחצי מיליון אנשים מכל טיסת מטען כזו.

יונייטד  חברה לספקי מכולות שילוח חדישות ומבוקרות טמפרטורה שיבטיחו שיש לחברה את כל סוגי המענה לצרכים המיוחדים של לקוחות אלה. המשמעות היא – יותר מ -15 סוגי מכולות שילוח במגוון צרכי טמפרטורה, בין אם מדובר בסביבה קרה או קפואה. החברה עבדה בתיאום הדוק עם ה-FAA, עם  יצרני המטוסים, עם איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי וארגונים רבים אחרים כדי להבטיח שהיא תמשיך להעביר מטענים בבטחה ובהתאם לדרישות.

"אם היינו מתעוררים בתחילת החודש לחדשות שקיים חיסון ורק אז היינו מקבלים החלטה שאנחנו רוצים לעזור בהפצתו ברחבי העולם, זה היה בלתי אפשרי. זו הסיבה שהקמנו צוות משימה בתחילת הקיץ . נתאים עצמינו לדרישת הלקוחות במהירות וביעילות", אמרו בחברה.

יונייטד קרגו הסבה טיסות לטיסות מטען בלבד החל ממחצית מרץ, עם פרוץ המגפה. עד היום יונייטד קרגו הפעילה למעלה מ-8200 טיסות מטען שעזרו לשמור על תיפעולה של שרשרת האספקה העולמית . ליונייטד יש  בצי המטוסים שלה יותר מ-200 מטוסים רחבי-גוף, כ-126 מהם נמצאים כיום בפעילות. מאז תחילת המגפה הטיסה יונייטד קרגו יותר מ- 555 מיליון פאונד מטען.

Exit mobile version