Site icon IAS

יונייטד איירליינס מבטלת מידית ולצמיתות את דמי השינוי בטיסות בארה"ב

מטוס יונייטד איירליינס. צילום יח"צ

יונייטד איירליינס הודיעה כי היא מבטלת מידית ולצמיתות את דמי השינוי בכרטיסי הטיסה בכל המחלקות לטסים בתוך כל מדינות ארה"ב. הלקוחות לא יוגבלו במספר השינויים האפשריים בטיסותיהם.

בנוסף, יונייטד מעניקה לכל לקוחותיה יותר גמישות לשנות את טיסותיהם ביום נסיעתם כדי שיוכלו לחזור הביתה מוקדם יותר או ליהנות מכמה שעות נוספות ביעד. האפשרות תבוצע ע"י הרשמה למצב המתנה (סטנד ביי)  באותו יום בחינם וללקוחות תהיה כעת אפשרות לטוס בטיסה אחרת לאותם יעדים ושדות תעופה זהים למסלול הטיסה המקורי במידה והמקום פנוי. אפשרות משופרת זו תהיה זמינה לכל הלקוחות לטיסות בארה"ב וליעדים בינלאומיים החל מה -1 בינואר 2021. לקוחות המעוניינים להחליף טיסה יוכלו להוסיף את עצמם לרשימת המתנה באמצעות האפליקציה הסלולרית עטורת הפרסים של יונייטד- united.com או בשדה התעופה לא יאוחר משלושים דקות לפני היציאה לטיסות פנים ושעה לפני היציאה בטיסות בינלאומיות.

החל מה-1 בינואר 2020 חברי MileagePlus Premier יוכלו לאשר מושב בטיסה אחרת באותו יום הטיסה לאותן ערי יציאה והגעה כמו הכרטיס המקורי שלהם אם המקום פנוי באותה מחלקת ובתעריף הכרטיס. מוקדם יותר השנה הודיעה יונייטד כי היא תאריך את הסטטוס לחברי MileagePlus Premier ו- Global Services עד לינואר 2022. יונייטד גם הורידה את רף ההסמכה לפרמייר ב- 50 אחוזים כדי להקל על הגעה לדרגת מעמד גבוהה עוד יותר.

יונייטד מאריכה גם את השינוי ללא תשלום בכרטיסים חדשים שיונפקו עד ליום 31 בדצמבר 2020, כדי לאפשר שינויים בלתי מוגבלים. מדיניות זו חלה על כל סוגי הכרטיסים שהונפקו לאחר ה- 3 במרץ 2020 והיא תקפה לנסיעות פנימיות ובינלאומיות. עם שיפורים אלה, אף חברת תעופה אמריקאית לא מעניקה ללקוחותיה יותר גמישות בעת ההזמנה ושינוי תוכניות הטיסה מאשר יונייטד איירליינס.

"שינוי הוא בלתי נמנע בימים אלו ואנו מגיבים אליו באופן הזה. כאשר אנו שומעים מלקוחות כיצד ניתן להשתפר, וויתור על תשלום השינוי זו הבקשה המובילה", אמר סקוט קירבי, מנכ"ל יונייטד איירליינס, בהודעת וידאו ללקוחות. "בעקבות זמנים קשים קודמים, חברות התעופה קיבלו החלטות קשות כדי לשרוד, לפעמים על חשבון הלקוחות. יונייטד איירליינס לא תבצע את הטעויות הללו כשנצא מהמשבר הזה. במקום זאת אנו נוקטים בגישה אחרת לגמרי ובוחנים דרכים חדשות לשרת את לקוחותינו טוב יותר. "

למידע נוסף על מדיניות הטיסה הגמישה החדשה של יונייטד איירליינס, בקרו בכתובת: https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/change-fee.html.

Exit mobile version