Site icon IAS

יונייטד איירליינס: "הרבעון הקשה ביותר בתולדות 94 שנות פעילות"

מטוס יונייטד איירליינס. צילום יח"צ

יונייטד איירליינס פרסמה אתמול (ג' 21 ביולי 2020) את תוצאות הרבעון השני לשנת 2020. הרבעון הקשה ביותר בתולדות 94 שנים, עם הפסד נקי של  1.6 מיליארד דולר. סך ההכנסות התפעוליות צנחו ב-87.1% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ו-87.8% בקיבולת לעומת החודש המקביל ב-2019. הכסף הנזיל ביום פרסום הדוח היה 15.2 מיליארד דולר והחברה צופה שבסוף הרבעון השלישי הוא יעלה ל-18 מיליארד דולר.

צריכת המזומנים במהלך הרבעון השני הסתכמה בממוצע ב-40 מיליון דולר ביום ותעמוד על 25 מיליון דולר ליום, לתחזית החברה, ברבעון השלישי של 2020. יונייטד ציינה כי עשתה עבודה טובה בהשוואה לחברותיה בתעשיית התעופה.

המנכ"ל סקוט קירבי (Scott Kirby) אמר: " המשבר חסר התקדים הזה היה קשה עבור כולנו, אך יחד עם זאת יונייטד ספגה פחות הפסדים וצריכת מזומנים מאשר כל המתחרות שלנו. השגנו זאת על ידי חיזוי מהיר ומדויק של ההשפעה שיש ל- COVID על הביקושים, בהתאמה מדויקת של לוח הזמנים שלנו, השלמת עסקת מימון הגדולה ביותר בתולדות התעופה, וקיצוץ הוצאות. אנו מאמינים כי פעולה מהירה ואגרסיבית זו הבטיחה את השרדותה של יונייטד ."

יונייטד איירליינס הודיעה בתחילת החודש, על השקת שלוש טיסות שבועיות בין תל אביב לשיקגו (ORD)  החל מחודש ספטמבר. באמצעות מטוס נוסעים מסוג – בואינג 787-9 דרימליינר. בנוסף, החברה הודיעה על הוספת שלוש טיסות שבועיות וסה”כ 10 טיסות שבועיות מתל אביב לניוארק החל מחודש אוגוסט. הקו הישיר לוושינגטון די.סי. צפוי לחזור לפעילות בחודש אוקטובר וטיסותיה של החברה מתל אביב לסן פרנסיסקו חודשו. בכך, ישראל הינה היעד אליו מפעילה יונייטד את המספר הגדול ביותר של קווים ישירים מכל חברת תעופה אמריקנית אחרת.

Exit mobile version