Site icon IAS

יוון מהבית – לשמור על קשר עם הנוסעים מהבית

האי היווני מיקונוס. צילום Depositphotos

ביוון כמו בשאר המקומות בעולם התושבים עוברים תקופה קשה ומשבר חסר תקדים עם השלכות עמוקות על האזרחים ועל המשק.

"משרד התיירות, ארגון התיירות הלאומי היווני (GNTO) וכל גורמי התיירות עומדים לצד ממשלת יוון במאבק נגד מגפת הקורונה ודוגלים בבחירה האחראית היחידה לכל האזרחים ביוון – הבחירה "להישאר בבית", נכתב בידיעה שנשלחה מלשכת התיירות של יוון בישראל.

משרד התיירות, ארגון התיירות הלאומי היווני ושיווק יוון השיקו את הפלטפורמה המקוונת GreeceFromHome יוזמה להעצמת תדמיתה של יוון במהלך מחלת הקורונה. הפלטפורמה המקוונת כוללת 3 מטרות מרכזיות: לעזור לאנשים ברחבי העולם לשמור על קשר עם התרבות היוונית, לגלות את יופי המדינה ולשפר את הכישורים הדיגיטליים – תוך השארות בבית.

"מלבד אמצעים לשמירה על בריאות הציבור, הגנה ושיקום החברה והכלכלה היוונית, הממשלה נוקטת יוזמות לחיזוק וניהול תדמיתה כיעד תיירותי במסגרת התגובה האסטרטגית הכוללת בהתמודדות עם נגיף הקורונה", ציין שר התיירות האריס תיאוכריס בהתייחסו לפלטפורמת GreeceFromHome.

"אנו תומכים לחלוטין בבחירה להישאר בבית ומבחינת ענף התיירות, אנו שומרים על קשר עם הקהל שלנו דרך הבית. חשוב במיוחד, בזמנים קשים אלה שהמגזר הציבורי והפרטי יעבדו יחד כדי לתמוך בתיירות היוונית ובו בזמן להיערך למחר", הוסיף שר התיירות של יוון.

פלטפורמת GreeceFromHome עוצבה ע"י המנהל הקריאייטיבי הראשי של ממשלת יוון – סטיב ורנאקיס, חברת Prinz & Co בשיתוף פעולה עם משרד התיירות, ארגון התיירות הלאומי היווני, שיווק יוון וגוגל.

מזכ"ל ארגון התיירות הלאומי היווני, דימיטריס פרנגקיס אמר: " התיירות היוונית נותרה נוכחת במהלך משבר חסר תקדים. כל זמן שהאורחים שלנו נשארים בבית, אנחנו כמותג וכיעד קרובים אליהם, מביתנו, מיוון, דרך GreeceFromHome. "

יואנה דרטה, מנכ"לית שיווק יוון: "היום, יותר מתמיד, יוון והתיירות היוונית צרכים לשלוח מסר של תקווה ואופטימיות. עד שהכל יעבור ונהיה כולנו שוב יחד אנו מזמינים את קהל הנוסעים לחלום מביתם על ביקור ביוון."

פגי אנטונקו, מנכ"לית דרום מזרח אירופה בחברת גוגל: "המצב הנוכחי מהווה אתגר חסר תקדים עבור החברה שלנו והכלכלה. הבריאות היא בעדיפות עליונה, אך חשוב גם לכולם להמשיך לתקשר, ליצור וללמוד. באמצעות יוטיוב נתמוך בתיירות היוונית בצורה הטובה ביותר בתקופה בה כולם מוזמנים להישאר בבית".

האי סנטוריני, היעד המבוקש ביותר ביוון. צילום Depositphotos
Exit mobile version