Site icon IAS

יהודה זפרני מונה למנהל תחום התיירות במועדון הצרכנות הוט

יהודה זפרני מנהל תחום התיירות בהוט צרכנות

יהודה זפרני, מי שכיהן שנים בתפקיד בכיר בחברת התיירות אופיר טורס, מונה למנהל תחום התיירות במועדון הצרכנות הוט. מועדון הצרכנות של האוכלוסייה הטכנולוגית-אקדמית בישראל, נחשב לגדול במדינה עם 275 אלף מחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט וכ-170 אלף בתי אב. ההצטרפות אפשרית להנדסאים, טכנאים, אקדמאים במדעי החברה והרוח ועובדים סוציאליים. בני/ות זוג מוזמנים וכן ילדים מגיל 21 ומעלה.

חברי מועדון הצרכנות הוט נהנים משפע הנחות והטבות קבועות במאות בתי עסק ורשתות בתחומים שונים כמו: מזון, אופטיקה, דלק, מסעדות, אטרקציות, אלקטרוניקה וכמובן – תיירות.

"מעולם לא עזבתי את תחום התיירות, כולל יעוץ לחברות כאלה ואחרות ותוכנית הרדיו "מסביב לעולם עם יהודה זפרני" שעוסקת בתחום התיירות, אבל היום אני ממונה על תחום תיירות שהוא בעצם הצד השני של המתרס שמולו התנהלתי ב-20 שנה האחרונות", ציין יהודה.

זפרני הוסיף ואמר כי בעיניו  תחום המועדונים הוא תחום מרתק, מעניין וכל המהות שלו בעצם להפחית עלויות לעמיתים עצמם ואת יוקר המחיה. להערכתו סך החיסכון השנתי במועדונים הוא מעל ל-5,000 לשנה לחבר, שהוא סכום לא מבוטל.

במועדון הצרכנות הוט הולך לעבור מהפכה. צילום Depositphotos

 

"הגעתי במטרה לשדרג, לשפר ולהעצים את התחום. ספקים שלא יכלו קודם לפעול בתחום יוכלו כעת להיכנס – הדלת פתוחה לשיתופי פעולה מדהימים. אני מזמין את כל הספקים מתחום התיירות לפנות אלי ולבחון שיתופי פעולה נוספים. אני נמצא פה עם צוות מעולה בראשות המנכ"ל צביקה וילנאי ומצפה שתהיה לי תקופה מרתקת. העשייה כמובן תורגש מידית בשינויים שאני יוזם".

יהודה התייחס גם לענף התיירות בכללותו והוסיף: "תחום התיירות הוא תחום מרתק וסוכני הנסיעות לא ייעלמו. השנה כבר נעבור את ה-9 מיליון יציאות של ישראלים ו-5 מיליון תיירים שיכנסו לישראל – התיירות בשיאה ואנחנו נטפל בכל התחומים והעמיתים ייהנו משירות אשרות ועד טיולים מאורגנים ונופשונים וכל מה שניתן לעשות בתחום התיירות".

Exit mobile version