Site icon IAS

טרקלין סטאר אלייאנס ברומא פיומיצ'ינו פתוח כעת ללקוחות

טרקלין סטאר אלייאנס ברומא פיומיצ'ינו. צילום סטאר אליאננס

טרקלין ברית התעופה סטאר אלייאנס (Star Alliance) בנמל התעופה רומא פיומיצ'ינו (FCO) פתוח כעת בתשלום לכל הנוסעים בחברות התעופה בברית סטאר אלייאנס, ללא קשר למחלקת הטיסה או לסטטוס כרטיס החבר. זאת כמובן בנוסף לנוסעים הזכאים להיכנס לטרקלין ללא תשלום.

זה הטרקלין הרביעי מבין שישה טרקלינים של ברית התעופה סטאר אלייאנס המציע גישה בתשלום, אחרי הטרקלינים של ריו דה ז'ניירו (GIG), בואנוס איירס (EZE) ונמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס (LAX).

הטרקלין ברומא מעוצב בטוב טעם, משקיף למסלול הטיסה, וכולל ריהוט מעצבים איטלקי ודברי אמנות בהשראת התרבות וציוני הדרך האיקוניים של רומא. תענוגות קולינריים איטלקיים, כמו גם בר הפועל מסביב לשעון המגיש קפה איטלקי ארומטי ומשקאות אחרים, משלימים את החוויה. הטרקלין מציע גישה לאינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה ומאובזר היטב כדי לתת מענה לאנשי עסקים ופנאי כאחד. הוא יכול להכיל עד 130 אורחים.

סמנכ"ל חוויית הלקוחות ב-Star Alliance, כריסטיאן דרייגר (Christian Draeger), אמר: "בין אם אתה עוזב את רומא לאחר פגישות עסקיות, או אחרי ביקורים בקולוסיאום, בקפלה הסיסטינית ובמזרקת טרווי, אין דרך טובה יותר להירגע מאשר בטרקלין סטאר אלייאנס המסוגנן שלנו בנמל התעופה. "אנו נרגשים להנגיש את החוויה הזו ליותר נוסעים, על ידי פתיחת גישה בתשלום לטרקלין שלנו בנמל התעופה פיומיצ'ינו. הזמנה מראש של שוברי גישה לטרקלין היא קלה, באופן מקוון."

נוסעים יכולים להזמין מראש שוברי כניסה לטרקלין, בכפוף לזמינות, במחיר החל מ-45 יורו ל-3 שעות, בכתובת האינטרנט: https://www.staralliance.com/lounge-access. קבלת אישור בדוא"ל עם קוד QR תשלח ובהגיעם לטרקלין נמל התעופה הם יסרקו את הקוד ויכנסו. 10% הנחה לחברי תוכנית הנוסע המתמיד של ברית סטאר אלייאנס.

Exit mobile version