Site icon IAS

טרקלין טורקיש איירליינס באיסטנבול מארח את תערוכת ליגת האלופות

השקת תערוכת ליגת האלופות בטרקלין העסקים של טורקיש באיסטנבול. צילום יח"צ

תערוכת גמר ליגת האלופות של UEFA הושקה בטרקלין העסקים של טורקיש איירליינס, בנמל התעופה של איסטנבול.  התערוכה מציגה פריטים מהגמר האגדי מילאנו-ליברפול שנערך ב-2005, וזכה לכינוי ״נס איסטנבול״ ועד 2023, הכולל 18 משחקי גמר. דגם ענק של מטוסי איירבוס A330 בסגנון ליגת האלופות של טורקיש איירליינס מוצג גם הוא במרכז התערוכה.

בתערוכה ניתן לראות פריטים כמו חולצות, מכנסיים, כפפות שוער, סרטי קפטן שענדו ליונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, רונאלדיניו, קארים בנזמה ועוד. ניתן גם למצוא מזכרות מהגמר כמו חולצת שופט, דגל, כדור וכרטיסים. טורקיש איירליינס, הציגה גם את מושבי מחלקת העסקים החדשים שלה עם אזור משחקי קונסולה הכולל משחק וידאו FIFA 23.

סמנכ"ל השיווק של טורקיש איירליינס, אחמט אולמושטור (Ahmet Olmuştur) אמר במהלך טקס הפתיחה: "אנו שמחים להיות חברת התעופה הראשונה, נותנת החסות לליגת האלופות של UEFA, אחד מארגוני הספורט הגדולים והיוקרתיים בעולם. אנחנו גם נרגשים שמשחק הגמר בליגת האלופות יוכרע באיסטנבול, פעם נוספת מאז גמר 2005. אני מאמין שחובבי הכדורגל ייהנו מהתערוכה המציגה את המסע שהחל באיסטנבול ב-2005 ויסתיים באיסטנבול שוב ב-2023. אני בטוח שגמר ליגת האלופות של UEFA השנה באיסטנבול יהיה בין המשחקים הבלתי נשכחים".

מנהל החסות והרישוי של אופ"א, גיום סברן (Guillaume Sabran), אמר: "תערוכת גמר ליגת האלופות של אופ"א מוצגת בצורה מושלמת ומראה את התשוקה וההנאה מהגמר שעבר. כאופ"א, אנו גאים לערוך את גמר ליגת האלופות של 2023 באיסטנבול. התערוכה הזו משחקת תפקיד חשוב למשחק הגמר ב-10 ביוני כדי להיות בין המשחקים הבלתי נשכחים בתולדות האליפות".

Exit mobile version