Site icon IAS

טריפאדוויזר צרפה את באקו לרשימת היעדים הפופולריים בעולם

קו הרקיע של באקו: גורדי שחקים לצד מבנים היסטוריים . צילום באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ן

טריפאדוויזר (Tripadvisor), פלטפורמת הנסיעות הגדולה בעולם עם למעלה מ-859 מיליון ביקורות על 8.6 מיליון מקומות אירוח, מסעדות, חברות תעופה וקרוזים צרפה את באקו, בירת אזרבייג'ן לרשימת היעדים הפופולריים בעולם. הרשימה המתבססת על משתמשי האתר במהלך 2022, מציגה את הערים הפופולריות מתוך 25 מדינות שונות, כאשר אזרבייג'ן מדורגת במקום ה-8.

אזרבייג'ן משקיעה רבות בשנים האחרונות בענף התיירות שלה, במטרה להפוך ליעד תיירותי מוביל באזור. המבקרים בעיר באקו יכולים למצוא היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת וארכיטקטורה מדהימה, כמו גם מגוון פעילויות ואטרקציות שיתאימו לכל טעם.

בעיר יש משהו לכולם – החל מרחובות המרוצפים באבנים בעיר העתיקה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ועד חיי לילה תוססים, מאכלים ויין מקומיים טעימים במיוחד. הצרכים של המטיילים המודרניים נענים על ידי זמינות ומגוון רחב של שירותים, כגון מלונות ברמה עולמית, מסעדות ומרכזי קניות. באקו היא עיר קוסמופוליטית תוססת שיש לה ארכיטקטורה עכשווית ועתיקה כאחד: קו הרקיע של העיר זרוע גורדי שחקים מודרניים לצד מבנים היסטוריים מדהימים.

בנוסף לחוויות התרבות והגסטרונומיות העשירות שלה, באקו היא גם מרכז לספורט ובידור. העיר אירחה מספר רב של אירועים בינלאומיים בשנים האחרונות, כולל משחקי אליפות אירופה ב-2015 והגראנד פרי של אזרבייג'ן, כאשר המרוץ ה-7 יתקיים באפריל הקרוב. המבקרים יכולים גם ליהנות ממגוון פעילויות, לרבות טיולי הליכה, רכיבה על אופניים וספורט מים בים הכספי.

באקו: העיר העתיקה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. צילום באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ן
Exit mobile version