Site icon IAS

טל תעופה התחילה למכור טיסות אתיחאד איירוויז

מטוס אתיחאד אירווייז . צילום יח"צ

אתיחאד אירווייז (ETIHAD AIRWAYS), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, תציע את טיסותיה לקהל הנוסעים מישראל באמצעות טל תעופה, ובכלל זה יעדים רבים במזרח התיכון, אסיה, אוסטרליה ויעדים נוספים, מנמל הבית של החברה באבו דאבי.

שיתוף הפעולה בין אתיחאד לטל תעופה נוצר במענה לדרישה ההולכת וגוברת לנסיעות בין שתי המדינות ובמקביל לחזרת טיסות החברה לפעילות במהלך יולי ואוגוסט, כאשר מגבלות COVID19 מוסרות בהדרגה ויעדים חדשים נפתחים למבקרים.

"בשבועות האחרונים אנו עדים לעליה בדרישה מהשוק הישראלי ורצון לחזור ולטוס.  אנו נרגשים לשתף פעולה עם שותפינו החדשים – אתיחאד, ולהציע לנוסעים מישראל את האפשרות לחוות את חווית השרות הידועה של אתיחאד לאבו דאבי ויעדים נוספים ברשת הטיסות העולמית שלה"  ניסים סגיס, סמנכ"ל מסחר בטל תעופה.

אודות קבוצת חברת התעופה אתיחאד

קבוצת אתיחאד הינה ארגון גלובאלי מגוון בתחום התעופה ונחשבת לאחד ממותגי הטיסות הנחשקים בעולם. אתיחאד איירוויז, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שהינה חטיבה בקבוצה, נוסדה ב- 2003 ובמהרה צמחה להיות אחת מחברות התעופה המובילות בעולם. אתיחאד אירווייז טסה לכ- 80 יעדים ועם צי  של למעלה מ- 100 מטוסי בואינג ואיירבוס, ושירתה למעלה מ 17 מיליון נוסעים בשנת 2019. בשנים האחרונות, החברה זכתה בפרסים רבים על שירות מעולה, שרותי מטען, תוכנית נוסע מתמיד, שרותי הדרכה ותחזוקה.

אודות קבוצת טל תעופה

קבוצת טל תעופה- ארגון שפועל בתחום ייצוג חברות תעופה ותיירות ב- 35 סניפים בעולם כולל אירופה, אסיה, צפון אמריקה וכמובן בישראל. פעילותה העיקרית של טל תעופה היינה בתחום הייצוג וההפצה המסחרית עבור 30 חברות תעופה הן בתחום הנוסעים והן המטען. החברה גם חתמה על הסכם עם ארגון התעופה IATA להפצה ומכירה של כרטיסי טיסה באמצעות מערכות שונות. החברה עוסקת גם בפיתוח וייצוג של יעדי תיירות ומשרדי תיירות לאומיים ממדינות שונות. בנוסף, מציעה החברה ללקוחותיה שרותי שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית.

Exit mobile version