Site icon IAS

טיסות קבוצת לופטהנזה לישראל מושהות עד ה-31 במאי

קבוצת לופטהנזה צילום יח"צ

בעקבות המשך ההגבלות על הטיסות הפנים אירופאיות והבינלאומיות, לוח הזמנים הנוכחי של קבוצת לופטהנזה, הכולל טיסות חילוץ בלבד (repatriation), יוארך עד ה – 31 במאי. על ידי כך קבוצת לופטהנזה מבטיחה את המשך התנועה האווירית וממשיכה לספק שירותים בסיסיים אך חיוניים. החל מה – 18 במאי תפעיל קבוצת לופטהנזה טיסות חילוץ מפרנקפורט לאתונה (יוון), פורטו (פורטוגל) וגטבורג (שוודיה) . כמו כן, מספר טיסות הפנים המופעלות ממינכן יוכפל.

לופטהנזה מציעה כעת 15 טיסות ארוכות טווח שבועיות, מפרנקפורט לניוארק ושיקגו (ארה"ב), סאו פאולו (ברזיל), בנגקוק (תאילנד) וטוקיו (יפן). בנוסף, לופטהנזה מציעה כעת 330 טיסות שבועיות מנמלי הבית של הקבוצה בפרנקפורט ומינכן למספר ערים בגרמניה ובשאר אירופה.

טיסות הקבוצה לישראל מושהות בשלב זה, גם כן, עד ה -31  במאי אולם הקבוצה ממשיכה לעקוב אחר ההתפתחויות בישראל ובשווקים השונים ותתאים את לו"ז הטיסות שלה במידת הצורך. לוח הזמנים המצומצם היה תקף תחילה עד ה -17  במאי, כעת הביטולים הנוספים יעודכנו והודעה תשלח לנוסעים.

חברת התעופה SWISS  תמשיך להציע שלוש טיסות שבועיות ארוכות טווח לניוארק (ארה"ב) מציריך וז'נבה, בנוסף למספר טיסות לטווח קצר ובינוני ליעדים נבחרים באירופה.

חברת התעופה Eurowings תמשיך לספק שירותים בסיסיים בשדות התעופה בדיסלדורף, המבורג, שטוטגרט וקלן עם תוכנית המציעה טיסות פנים בתוך גרמניה וקישור ליעדים אירופיים נבחרים.

אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס ישהו, בשלב זה, את טיסותיהן הסדירות בשבועיים נוספים, עד ה – 31 במאי 2020.

נוסעים שטיסותיהם בוטלו יוכלו להשתמש בכרטיס במועד אחר, לא יאוחר מה-30 באפריל 2021, לכל יעד שיבחרו וללא דמי שינוי. יש לבצע את השינוי עד ה-31 אוגוסט 2020. במידה ויבחרו לטוס לפני ה – 31 בדצמבר 2020 (כולל), יהיו זכאים להנחה של 50 דולר אשר יופחתו ממחיר הכרטיס החדש. ניתן לקבל את שובר ההנחה דרך אתרי החברות בקבוצה ולממשו באמצעות מרכזי השירות.

Exit mobile version