Site icon IAS

טיסות סייפרוס איירוויס מתל אביב ללרנקה יחלו ב-24 ביוני 2021

חוף קונוס שבקפריסין. צילום freepik

סייפרוס איירוויס, חברת התעופה הלאומית של קפריסין, הודיעה על כוונתה להפעיל טיסות לקפריסין. הטיסות מישראל לקפריסין מהוות חלק מרכזי מלוח הזמנים החדש שהוכרז בקיץ וימשך עד אוקטובר. סייפרוס איירוויס תפעיל עד שבע טיסות שבועיות מתל אביב ללרנקה, החל מ-24 ביוני 2021.

לסייפרוס איירוויס יש רקורד בטיחות מרשים, ובפרט המודעות למחלת הקורונה נלקחה לממדים חדשים. על פי המחקרים האחרונים, הסיכון להידבקות בקורונה במהלך טיסות נמוך יותר מאשר בבניין משרדים, כיתות למידה, סופר מרקט, או רכבת. סיבה טובה לעלות שוב על מטוס ולראות מה יש לעולם להציע.

לקפריסין יש הרבה מה להציע, עם האטרקציות התרבותיות המפורסמות שבה, מזג אוויר שטוף השמש, חופים כפריים ונוף הים התיכון המרהיב. קפריסין מציעה למבקרים יעד חופשה מעולה ביעד עמוס חוויות בלתי נשכחות מראות יוצאי דופן ומטבח ים תיכוני מעולה.

במהלך תחרויות פרסי התיירות האחרונים בקפריסין סייפרוס איירוויס קיבלה פרסים על מאמציה להעשיר את התיירות המקומית באי. למרות הקורונה, שהשפיעה כמעט על כל חברת תעופה לאומית סייפרוס איירוויס המשיכה לטוס ללא הפרעה וסיפקה שירותי השבה חיוניים, כמו גם טיסות סדירות וטיסות צ'רטר.

כחלוצה בתעשיית הנסיעות הקפריסאית, סייפרוס איירוויס הינה המותג המוביל בתעופה הקפריסאית וחברת התעופה הלאומית, בסיס האם שלה ממוקם בנמל התעופה הבינלאומי לרנקה, הנמצא מרחק קצר מכלל אתרי הנופש והתיירות של האי.

סמנכ"ל המסחר והתפעול של סייפרוס איירוויס, ג'ורג' מאברוקוסטאס, אמר: "קפריסין מהווה קו מחבר בין אירופה, אפריקה ואסיה, יש בה יופי טבעי עם מורשת ארוכה ועשירה בה מבקרים מאות אלפי תיירים במשך כל השנה. אנו גאים בתפקידנו המרכזי בקפריסין להשבת הטיסות בקו ת"א – לרנקה, ברוכים הבאים".

החל מה-24 ביוני 2021, טיסות ישירות של סייפרוס איירווייז. צילום יח"צ

אודות סייפרוס איירוויס

סייפרוס איירוויס מפעילה טיסות לאירופה ואגן הים התיכון משדה התעופה הבין לאומי בלרנקה. כל טיסות סייפרוס איירוויס מופעלות באמצעות מטוסי איירבוס A319 ובקיבולת של כ-144 מושבים במחלקת תיירים.

בחודש יולי 2018, סייפרוס איירוויס עברה בהצלחה את איגוד התחבורה האווירית הבינלאומית (יאט"א) ביקורת הבטיחות התפעולית, אחד הסטנדרטים הגבוהים בעולם לבטיחות תפעולית של חברות תעופה. באוקטובר 2018, סייפרוס איירוויס הפכה להיות חברת איגוד התחבורה האווירית הבין לאומית (יאט"א) . מטרתה ארוכת הטווח היא לגרום להגדלת התיירות בקפריסין ומקביל להרחיב את האופק למטיילים מקומיים.

Exit mobile version