Site icon IAS

טיסות ממדינות אדומות ינחתו בטרמינל 1

טרמינל 1 בנתב"ג. צילום עוזי בכר

ההנחיה של משרד התחבורה, כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה והווריאנטים, כי השבים ממדינות אדומות ינחתו בטרמינל 1 נכנסה לפועל אתמול (ג'). משרד הבריאות כינס דיון חירום בנתב"ג בהשתתפות מנכ"ל המשרד היוצא פרופ' חזי לוי, פרופ' נחמן אש– פרויקטור הקורונה ןמנכ"ל משרד הבריאות הנכנס, ד"ר שרון אלרעי פרייס– ראש שירותי הבריאות והפרויקטור הייעודי בנתב"ג- רוני נומה.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי בעמוד הפייסבוק לאחר שהחליטה להוציא לפועל הנחייה כי טיסות לישראל ממדינות אדומות ינחתו החל מאתמול בטרמינל 1: " החל מהיום טיסות ממדינות אדומות ינחתו בטרמינל 1, בנפרד מהנוסעים מהמדינות הירוקות. הגיוני, לא? נפגשתי הבוקר עם גורמי המקצוע בנתב"ג, ובתיאום עם ראש הממשלה, שר הבריאות ושר האוצר החלטנו להסב את הטיסות מהמדינות האדומות לטרמינל 1, ובכך ליצור הפרדה בין הנוחתים במטרה לצמצם אפשרות להדבקה.
"ההפרדה תאפשר לנוחתים מהמדינות האדומות לעבור את כל שרשרת הכניסה לארץ – נחיתה, בדיקת PCR, ביקורת דרכונים, כבודה, מכס ונסיעה הביתה בצורה מבודלת משאר הנוחתים. כמו כן נתב"ג יתגבר את השאטלים בתוך נמל התעופה כדי להפחית את הצפיפות, ויפעל להסברה של הנחיות הבריאות. צעדים אלה הכרחיים לשמירה על בריאותם של האזרחים והאזרחיות.
וכמובן, משרד התחבורה ימשיך לעמוד לרשות משרד הבריאות בכל אשר יידרש על מנת למנוע הדבקה, הוסיפה מרב מיכאלי"
Exit mobile version