Site icon IAS

טיסות אתיופיאן איירליינס לסין חוזרות למתכונת טרום הקורונה

מטוס איירבוס A350-1000 המתקדם של אתיופיאן איירליינס. צילום החברה

אתיופיאן איירליינס, הודיעה שתדירות הטיסות לסין תגדלנה בהדרגה החל מה-6 בפברואר 2023 ותחזורנה לרמות טרום הקורונה ב-01 במרץ 2023 , זאת בעקבות הסרת ההגבלות על ידי ממשלת סין. החל מה-6 בפברואר 2023, אתיופיאן איירליינס תפעיל טיסות יומיות לגואנגג'ואו תוך הגדלת טיסותיה השבועיות לבייג'ינג ושנחאי לארבע כל אחת ותשמור על הפעילות התלת שבועית לצ'נגדו.

החל מה-01 במרץ 2023, הטיסות תחזורנה לרמות טרום הקורונה עם טיסות יומיות לבייג'ין ושנחאי וכן עשר וארבע טיסות שבועיות לגואנגג'ואו ולצ'נגדו בהתאמה. אתיופיאן איירליינס תפעיל בסך הכל 28 טיסות שבועיות לסין.

בנוגע להגדלת תדירות הטיסות, אמר מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס, מספין טאסו (Mesfin Tasew): "אנו שמחים להגדיל את תדירות הטיסות שלנו לסין הודות להקלה על הגבלות מצידה של ממשלת סין. סין היא אחת השווקים הגדולים ביותר של אתיופיאן איירליינס מחוץ לאפריקה, והגידול בתדירות הטיסות יסייע להחיות את שיתוף הפעולה המסחרי, התרבותי והבילטראלי בין אפריקה וסין בעידן שלאחר הקורונה. הודות לרשת קווי התעופה הגדולה שלנו ברחבי אפריקה, הגידול במספר הטיסות לערים הסיניות יקרב את אפריקה וסין. "

בנוסף לטיסות הנוסעים שלה לגואנגג'ואו, שנגחאי, בייג'ינג וצ'נגדו, אתיופיאן איירליינס מפעילה גם טיסות מטען לגואנגג'ואו, שנגחאי, ג'נגג'ואו, צ'אנגשה וווהאן.

מטוס מטען של אתיופיאן איירליינס. צילום סיוון פרג'
Exit mobile version