Site icon IAS

טיסה ראשונה של אייר קיירו מנתב"ג לשארם א-שייח יצאה לדרך

שר התיירות יואל רזבוזוב עם צוות המטוס המצרי של אייר קיירו, חני סובול מנכ"לית דיזנהאוז, ועפר חודורוב יו"ר דירקטוריון דיזנהאוז. צילום: סיוון פראג

היסטוריה בנמל התעופה בן גוריון: טיסה ראשונה של חברת התעופה אייר קיירו (Air Cairo), החברה הבת של חברת התעופה הלאומית של מצריים איגיפט אייר (EGYPTAIR),  המריאה מנמל התעופה בן גוריון לשארם א-שייח עם כ-170 ישראלים שיצאו לשארם לנפוש באחד מעשרות המלונות וכפרי הנופש.  זו הפעם הראשונה שמטוס של חברה מצרית מטיס נופשים ישירות מנתב”ג לשארם א-שייח.

הטיסה ההיסטורית, שאותה חנך שר התיירות יואל רזבוזוב, תתבצע שלוש פעמים בשבוע, במטוס איירבוס 320 A חדיש.  הטיסה  מתבצעת על פי ההסכם הבילטראלי אותו יזם ראש הממשלה נפתלי בנט עם עמיתו המצרי הנשיא א-סיסי.

“התיירות מהווה ראש גשר ליצירת הקשרים הדיפלומטיים בין המדינות” אמר בטקס שר התיירות יואל רזבוזוב.  “הסכם השלום ההיסטורי עם מצרים, לאחריו ההסכם עם ירדן, והסכמי אברהם עם מדינות המפרץ  – הם אלה אשר הובילו לכך ששיתופי הפעולה התיירותיים יוצקים את הגשרים בין המדינות.  הפעלת קו טיסה בין נתב”ג לשארם א-שייח היא דוגמא טובה לביסוס הקשרים הללו” הוסיף שר התיירות.

חני סובול, מנכ”לית חברת הנסיעות דיזנהאוז אמרה כי הפעלת הקו הישיר בין ישראל לשארם תאפשר לרבבות ישראליים לרדת ולנפוש במקום הכל כך אהוב עליהם.  “אנו רואים עניין רב של ישראליים שרוצים לצאת לנופש בשארם, ולראייה טיסת הבכורה התמלאה עד אפס מקום ב-170 ישראליים ובני משפחותיהם שירדו לשארם לנופש”.

חברת דיזנהאוז היא הנציגה הבלעדית של חברת התעופה המצרית אייר קיירו (AIR CAIRO), שתפעיל שלוש טיסות שבועיות בקו זה.  דיזנהאוז כבר מציעה לנופשים הישראליים חבילות נופש בעשרות בתי מלון וכפרי נופש בשארם, כולל פרקי מים, במחירים (כולל טיסות) החל מ-630 דולר לאדם בחדר זוגי לסוף שבוע.

Exit mobile version