Site icon IAS

טורקיש איירליינס: Corporate Club program נבחרה לטובה ביותר

Corporate Club program של טורקיש נבחרה לטובה ביותר. צילום טורקיש

Corporate Club program, תוכנית הנוסע המתמיד של טורקיש איירליינס הטסה ליותר יעדים מכל חברת תעופה אחרת, נבחרה על ידי קוראי מגזין Business Traveller לטובה ביותר. המגזין העסקי מתפרסם ב-14 אזורים שונים בארבע יבשות.

תוכנית הפרסים ‘Best in Business Travel’ של המגזין הידוע נערכת כבר 33 שנים ומדורגים בה הספקים המובילים של תעשיית הנסיעות והתיירות, כולל חברות התעופה הטובות ביותר, בתי המלון, חברות השכרת הרכב, נמלי תעופה, חברות קרוזים ועוד.

יו"ר מועצת המנהלים של טורקיש איירליינס, M. İlker Aycı, הגיב לזכייה: "זה לא מפתיע להימנות בין ספקי הנסיעות המובילים בעולם על פי סקר הקוראים של מגזין Business Traveller. עם תוכנית המועדון העסקי שלנו, אנו מציעים שירותים ברמה עולמית, אירוח טורקי ידוע ושירות מהשורה הראשונה לנוסעים עסקיים ברחבי העולם תוך המשך שיפור מתמיד. טורקיש איירליינס תמשיך להיות בין חברות התעופה הטובות בעולם עם רשת קווי התעופה החזקה ביותר ושירות ללא תחרות".

יו"ר מועצת המנהלים של טורקיש איירליינס, M. İlker Aycı. צילום טורקיש איירליינס

Turkish Airlines Corporate Club מציע לנוסעים העסקיים את שיא האירוח תוך שהוא כולל יתרונות שונים עם תוכנית הנוסע המתמיד שלו. בידיעה שזמן הוא הגורם החשוב ביותר עבור הנוסעים, Turkish Airlines Corporate Club מציעה מספר יתרונות לפני הטיסה כגון אפשרויות גמישות מורחבות בזמן רכישת כרטיסים, כניסה לטרקליני נוסעים מיוחדים בנמל התעופה של איסטנבול ותוספת במשקל הכבודה.

מכיוון שחברי התוכנית יכולים ליהנות מטיסה מרגיעה עם מושבי מחלקת העסקים ההופכים למיטה נוחה, הם יכולים להפוך את חווית הטיסה לרמה גבוהה יותר לצד ארוחות גורמה עטורות פרסים המוגשות על ידי 'שפים מעופפים' וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

'שף מעופף' במחלקת עסקים של טורקיש איירליינס. צילום מתוך דף הפייסבוק של החברה
Exit mobile version