Site icon IAS

טורקיש איירליינס קרגו מובילה חיסוני קורונה ברחבי תבל

מטוס קרגו של טורקיש איירליינס בשעת העמסת החיסונים. צילום טורקיש

בהמשך לתרומתה בהטסת אספקה חיונית ברחבי העולם ל-127 מדינות, טורקיש איירליינס קרגו החלה להטיס חיסוני COVID-19. טורקיש איירליינס קרגו הטיסה לאחרונה חיסוני קורונה המיוצרים בבייג’ינג שבסין לסאו פאולו שבברזיל, מרחק טיסה של כ-17 אלף ק”מ, עם חניית ביניים בנמל התעופה של איסטנבול.

החיסונים הועמסו ב-7 מכולות המצוידות במערכות קירור ייעודיות. טורקיש איירליינס קרגו הטיסה תרופות וציוד רפואי במהלך מגפת הקורונה ליעדים מרכזיים במומבאי, בריסל, סינגפור, דובאי, באזל, לונדון ואמסטרדם ויצרה מסדרון הטסת תרופות בין למעלה מ-400 יעדים. כעת החברה  ערוכה גם להוביל חיסונים כנגד נגיף הקורונה הדורשים תנאי אחסנה מיוחדים בטמפרטורה נמוכה.

טורקיש קרגו בעלת תעודת הפארם IATA CEIV המעידה על יכולתה לשמור על שרשרת הקירור בתנאים אופטימליים להובלת תרופות ובסטנדרטים עולמיים. החברה נשאה למעלה מ-40 אלף טון של תרופות, מוצרים רפואיים וציוד רפואי בין חודש ינואר לספטמבר 2020, ורשמה  גידול של יותר מ-50% במשלוחי התרופות במהלך התקופה.

על מנת לספק את הביקוש הגדול להובלת חיסונים, תרופות ומטען מבוקר טמפרטורה, נערכה טורקיש איירליינס קרגו עם מחסן ייעודי הנשלט על ידי טמפרטורה מבוקרת בשטח של 1200 מ”ר, ובנוסף הגדילה את יכולתה למשלוחים מצוננים ב-30% על ידי שיתוף פעולה עם הספקים הגדולים ביותר של מכולות בתעשייה התעופה העולמית. טורקיש איירליינס מתכוננת להציע סטנדרטים גבוהים עוד יותר למשלוחי התרופות עם מגה מתקן אחסנה חדש הממוקם בנמל התעופה של איסטנבול (IST) המשתרע על שטח של 340 אלף מ”ר.

מנכ”ל טורקיש קרגו, טורחאן אוזן (Turhan Özen): ”לצורך תחזוקת שרשרת הקירור של התרופות והחיסונים, החוצה יבשות, מציעה טורקיש קרגו פתרונות ייחודיים, כגון מחסנים ייעודיים בעלי בקרת טמפרטורה בטווח של מינוס 20/25 מעלות וצוותי תחזוקה מקצועיים. הודות למטוסי המטען המיוחדים שלנו, אנו מוכנים להעביר את החיסונים לכל רחבי העולם”.

Exit mobile version