Site icon IAS

טורקיש איירליינס מציגה את קמפיין "כולנו מחוברים"

מטוס טורקיש איירליינס בקמפיין "כולנו מחוברים". צילום טורקיש

בעקבות שנה מוצלחת של גידול בביקושים והתאוששות תעשיית התעופה, טורקיש איירליינס משיקה קמפיין פרסומי עולמי חדש. במרכזו של הקמפיין פנגיאה – שלפני מיליוני שנים הייתה יבשת-על אחת ומחוברת. השחקן מורגן פרימן (Morgan Freeman) – פרזנטור הקמפיין מעביר מסר על איחוד וחיבור מחדש של אנשים. פרסומת תשודר במהלך הרבעון השני של הסופרבול LVI ב-13 בפברואר 2022.

הקונספט של הקמפיין מדגיש את טורקיש איירליינס כחברת התעופה העולמית שטסה ליותר מדינות מכל חברת תעופה אחרת, ומציעה מסר "כולנו מחוברים" (“We are all connected”) כשהעולם מתכונן לעתיד מזהיר ומבטיח. בעוד שהיום פנגיאה (Pangea) כבר לא קיימת, טורקיש איירליינס גאה לחבר מחדש אנשים עם יקיריהם ולטפח את תחושת החיבור מחדש, כחברת התעופה העולמית שמביאה יותר אנשים ומדינות יחד. באמצעות הקמפיין החדש טורקיש איירליינס מעביר מסר: "להיות רחוק ולהרגיש קרוב" ו"להביא אותם לכאן".

יו"ר מועצת המנהלים בטורקיש איירליינס, פרופ' ד"ר אחמט בולאט (Prof. Dr. Ahmet Bolat), אמר: "אחרי חודשים של רעיונות והפקה יצירתיים, אנו שמחים לחלוק את מסע הפרסום שלנו – פנגיאה, שמציג את מורגן פרימן בעולם במהלך אירוע הספורט הנצפה ביותר בעולם. הנוסעים מגלים תקווה ונלהבים לחקור בבטחה יעדים חדשים או להתאחד עם יקיריהם, וכחברת תעופה עולמית מובילה, אנו מקווים לעורר השראה ולהחדיר ביטחון בזמן שאנו שואפים לחבר מחדש את העולם".

הפקת הקמפיין החלה בספטמבר 2021, צולמה באיסטנבול ובניו יורק. בנוסף לצילומי אקשן חיים, הפרסומת כוללת גם סצנות אנימציה שנוצרו על ידי מחשב המתארות יבשות ושטחים המתחברים מחדש כדי להמחיש את פנגיאה בצורה וויזואלית.

זוהי הפרסומת השישית של המותג שתוצג בסופרבול, אחד מאירועי הספורט הנצפים ביותר ברחבי העולם, לצד שורה של כמה מהמותגים האחרים המוכרים ביותר בעולם. 'פנגיאה' תשודר ב-136 מדינות.

בשנת 2016, טורקיש איירליינס פרסמה את “Fly to Gotham and Metropolis City” שהייתה חלק ממסע הפרסום "באטמן נגד סופרמן" של החברה; בשנת 2017, עם "הרחב את עולמך", מורגן פרימן הזמין את הצופים לחקור את רשת המסלולים הרחבה שלה; בשנת 2018, קמפיין "חמישה חושים" בכיכובו של ד"ר עוז, שחווה את פלאי העולם דרך חמישה חושים. במאי הקולנוע ומפיק הסרטים, רידלי סקוט ביים את פרסומת הסופרבול "המסע" לשנת 2019, מרדף קולנועי ומרגש דרך המראות המדהימים של איסטנבול ונמל התעופה החדש של איסטנבול. לבסוף, "Step on Earth" שודר ב-2020.

כחברת תעופה עולמית, טורקיש איירליינס מחברת בין מדינות ותרבויות ב-334 יעדים על פני 128 מדינות המשתרעות על פני חמש יבשות. בנוסף, עם רכזת בין יבשות אירופה, אסיה ואפריקה, טורקיש איירליינס מספקת טיסות המשך מצוינות דרך נמל התעופה החדש של איסטנבול.

Exit mobile version