Site icon IAS

טורקיש איירליינס מצטיינת גם בבטיחות טיסה

מנכ"ל טורקיש איירליינס, בילאל אקשי. צילום יח"צ

חברת התעופה טורקיש איירליינס (Turkish Airlines), סיימה בהצטיינות את הערכת בטיחות מטוסים זרים (SAFA- Safety Assessment of Foreign Aircraft) – תוכנית אירופאית המנוהלת על ידי הסוכנות האירופית לבטיחות אווירית (EASA). התוכנית בודקת חברות תעופה זרות באירופה, שבראשה עומדת מנהלת התעופה האזרחית בטורקיה כחברה מן המניין, ששמה לה למטרה לפקח על המדידות והקיימות של בטיחות הטיסה.

בשנת 2021 טורקיש איירליינס עמדה בהצלחה ב-74 הערכות של 38 רשויות תעופה אזרחיות ב-57 נמלי תעופה והפכה לאחת הטובות באירופה עם ממצאים מעולים של 0.054. הדרוג הראה את הביצועים המוצלחים ביותר של טורקיש איירליינס עד כה ואת השיפורים המתמשכים של חברת הדגל הטורקית בכל הנוגע לבטיחות הטיסה. טורקיש איירליינס הצליחה להצטיין הרבה מעל הממוצע של EASA (דירוג 0.44) בתוכנית שלוקחת בחשבון את התקנות הלאומיות והבינלאומיות לפני ואחרי הטיסה, ובודקת כמעט 500 דרישות בקנה מידה רחב.

מנכ"ל טורקיש איירליינס, בילאל אקשי (Bilal Ekşi stated), הגיב על התוצאות; "בכל יום, מאות אלפי נוסעים מ-128 מדינות ברחבי העולם סומכים על טורקיש איירליינס במסעותיהם לעבר יקיריהם. בטורקיש איירליינס, אנחנו עושים את המקסימום כדי להחזיר את האמון הזה על ידי תכנון מושלם של כל שלב במסע הנוסעים שלנו. כתוצאה מהמאמץ הזה, השלמנו בהצלחה את הערכות תוכנית SAFA לשנת 2021 ביחס גבוה בהרבה בהשוואה לממוצע האירופי והוכחנו שוב את זהותנו כחברת תעופה אמינה. אנו נמשיך במאמצים שלנו להגביר את בטיחות הטיסה ונוחות הטיסה של הנוסעים שלנו לרמה גבוהה יותר מדי יום".

מטוס טורקיש איירליינס. . צילום יח"צ

אודות טורקיש איירליינס

נוסדה ב-1933 עם צי של 5 מטוסים, חברה בברית התעופה סטאר אליאנס (Star Alliance) עם צי המונה כיום 361 מטוסי נוסעים ומטען הטסים ל-319 יעדים ברחבי תבל: 361 בינלאומיים ו-50 פנימיים, ב-127 מדינות.

Exit mobile version