Site icon IAS

טורקיש איירליינס זכתה ב-4 פרסים כלכליים יוקרתיים

טורקיש איירליינס בטקס קבלת הפרס מטעם Air Finance Journal. צילום יח"צ

טורקיש איירליינס חברת התעופה הטורקית זכתה בפרסים כלכליים מתחום המימון מטעם מגזיני התעופה הבינלאומיים "Airline Economics" ו-"Air Finance Journal", ביניהם: "עסקת השנה באירופה", "עסקת חכירה מובנית של השנה", "עסקת חכירה גלובלית של השנה" ו"עסקת החכירה האירופית של השנה" בטקסים שנערכו לאחרונה בדבלין.

"טורקיש איירליינס", ששמרה על מעמדה כאחת מחברות התעופה המצליחות בעולם בתקופת המגיפה, באמצעות גישת הניהול הפיננסי החזק והמבנה הפיננסי שלה, שהובילה לעלייה המהירה ביותר לאחר המגיפה עם כל עובדיה, ממשיכה להיות חברת מובילה בתעשיית התעופה העולמית. עם החלטות פיננסיות מוצלחות שזוכות כעת לשבחי המבקרים.

לחברה הוענקו פרסים בארבע קטגוריות שונות עם מודלים המימון הפיננסי של מטוסים שלה, בטקסי הפרסים "Airfinance Journal" ו-"Airline Economics Aviation 100" שהתקיימו בדבלין ב-5 וב-9 במאי.

מי שייצג את "טורקיש איירליינס" בטקסי הענקת הפרסים ונחשב לאחד ממנהלי הכספים המצליחים ביותר של טורקיה, היה מנהל הכספים הראשי  של החברה ד"ר מוראט שקר שאף נשא דברים : "קודם כל, ברצוני להודות ל-"Airline Economics' and 'Airfinance Journal בשם משפחת טורקיש איירליינס. אנו שמחים לקבל את כל הפרסים הללו שהכתירו את הגרף העולה שציירנו בתחום מימון המטוסים, במיוחד בזמנים מאתגרים אלה. בעודנו ממשיכים בעבודותינו על מנת לשפר עוד יותר את הביצועים הנחושים הללו, אנו גאים לתרום למוניטין העולמי ולערך המותג של Turkish Airlines”.

הזכייה של טורקיש איירליינס ב-Airline Economics Aviation 100 Awards. צילום יח"צ

חברת הדגל הלאומית של טורקיה זכתה בפרסי "עסקת השנה באירופה" ו-"עסקת חכירה מובנית של השנה" על ידי Airfinance Journal Awards, וב-"פרסי עסקת החכירה העולמית של השנה" ו-"עסקת החכירה האירופית של השנה" על ידי חברת "Airline Economics" למימון שלושת מטוסי ה-A321 NEO החדשים שלה על ידי חכירה איטלקית ראשונה מסוגה מסוג ACG עם Societe Generale כמלווה, ו-9 מטוסי B737 MAX ו-3 מנועים רזרביים של GEnx על ידי חכירה צרפתית מובטחת לשעבר של ארה"ב עם Citibank, Bank of America ו-CaixaBank כמלווים ו-BNP Paribas כמלווה ומסדר, עם סכום מימון כולל של כ-550 מיליון דולר.

צוות מימון המטוסים של טורקיש איירליינס משיג את אחת מעלויות המימון הנמוכות ביותר בתעשיית התעופה עם הצוות המנוסה שלו בעל הידע המקיף על בתחום מימון מטוסים. חברת התעופה הטורקית זכתה בשנים האחרונות במגוון פרסי מימון שונים על ידי ארגונים בעלי שם עולמי כגון: 'Global Transport Finance' ו-'Airline Economics', 'Airfinance Journal' ו-'Bonds, Loans & Sukuk Turkey' עם מודלים היצירתיים שלו בתחום המימון, שרבים מהם יושמו לראשונה, מאז 2009. טורקיש איירליינס הכתירה את הצלחתה בהקשר זה, כשזכתה ב-28 פרסי מימון בינלאומיים במטוסים בעשר השנים האחרונות על ביצועי המימון המוצלחים שלה, בהיקף של כ-15 מיליארד דולר.

Exit mobile version