Site icon IAS

טורקיש איירליינס וזאק קינג משתפים פעולה בנמל התעופה של איסטנבול

אמן החושים האמריקני זאק קינג אוחז במודל מטוס טורקיש איירליינס. צילום טורקיש

טורקיש איירליינס (Turkish Airlines), השיקה סרט חדש שהופק בשיתוף פעולה עם אמן החושים האמריקני זאק קינג (Zach King). הסרט בן ארבע דקות, שכותרתו First to the Gate, מציג את קוסם ויוצר הסרטים המפורסם במרוץ דרך נמל התעופה של איסטנבול, כשהוא מתחרה עם כוכב הכדורסל ג'ייסי דון קארול  (JJ Carroll), על מושב חלון בטיסה שלהם.

יחד עם זאק קינג, צוות של 90 איש עבד ליצירת הסרט, שהופק תוך ארבעה ימים בלבד. הסרט בבימויו של ג'דון גוטייה מחברת WonderBox Entertainment, וזאק קינג, הוא הרפתקה מהירה ומרגשת. הסרט מציג באמצעות אפקטים יצירתיים, אשליות חזותיות והרבה חוש הומור, את מתקני נמל התעופה החדישים וטרקלין העסקים המפואר של טורקיש איירליינס.

יו"ר הדירקטוריון של טורקיש איירליינס, פרופ' ד"ר אחמט בולט אמר; "כחברת תעופה חדשנית, אנו נלהבים לספק פלטפורמה ולתמוך בעבודתם של יוצרים בעלי חשיבה קדימה כמו זאק קינג. השותפות הזו היא קריצה לרוח שיתוף הפעולה שלנו, שמציג את הפאר של נמל התעופה איסטנבול ואת המהות של המותג טורקיש איירליינס, בצורה יצירתית ומשעשעת". זאק קינג אמר; "טרקלין העסקים של טורקיש איירליינס מצוין, ומעולם לא אכלתי טוב כל כך בטרקלין נמל תעופה."

הסרט הוא פרויקט שיתוף הפעולה השני בין טורקיש איירליינס לזאק קינג, שסייע בעבר בהפקת סרטון בטיחות עבור חברת טורקיש איירליינס. קינג, אוהב את הקסם הייחודי של איסטנבול, נקודת המפגש בין מזרח ומערב, מיזוג היסטורי וקוסמופוליטי. אהבתו ליצירת סרטים החלה בגיל צעיר, אבל הוא זכה במהירות לתהילה במדיה החברתית לאחר שפרסם כמה מהסרטונים הקצרים שלו הכוללים "קסם דיגיטלי" דרך יוטיוב בתחילת שנות ה-2000.

Exit mobile version