Site icon IAS

טורקיש איירליינס וד"ר מחמט אוז משתפים פעולה

מטוס טורקיש איירליינס.צילום יח"צ

טורקיש איירליינס, השיקה תוכנית היגיינה חדשה "TK Extra Care", המדגישה אמצעי היגיינה חדשים, בשיתוף עם שגריר המותג המוביל ד"ר מחמט אוז, המפיק והמארח בעולם הנודע " The Dr. Oz Show"

ההודעה על סרטון הבטיחות בטיסה מגיעה בזמן בו בריאות ובטיחות הם שיקול עליון בבחירה בקרב הנוסעים. בהשראת המסירות המתמשכת של חברת התעופה לרווחת הנוסעים שלה, הסרטון בן שלוש הדקות עוקב אחר ד"ר עוז דרך חוויית הנסיעה שלו: מהרגע שדוקטור עוז מבצע צ'ק-אין לטיסתו ועד להגעתו ליעדו. הצופים לא רק יזכרו את פרוטוקולי ההיגיינה של חברת התעופה הנחוצים לחוויית טיסה בטוחה, אלא יהיו להם ביטחון מלא כי טורקיש איירליינס דואגת לרמת הגנה גבוהה מעל ומעבר בכל שלב במסע.

בסרטון האנימציה בן שלוש הדקות, ד"ר עוז מראה כי כאשר מבצעים צ'ק-אין מוקדם באינטרנט ונושאים חפצים אישיים בלבד בתא הנוסעים, תורם לריחוק החברתי. הצופים לומדים כי עם כניסתם לשדה התעופה, כל הנוסעים חייבים לעטות מסכה ומסופקים להם מתקני חיטוי ידיים ובדיקות טמפרטורת גוף מצויות בכל רחבי הטרמינל. הסרטון גם מדגיש כי טורקיש איירליינס נוקטת בצעדים בטיחותיים נוספים בכדי להבטיח שקט נפשי כמו חיטוי המזוודות במערכת UV ושלב העליה למטוס תתבצע בקבוצות קטנות על פי אזורי ישיבה, מומחים להיגיינה נמצאים בכל טיסה כדי לשמור על רמת בריאות ובטיחות גבוהה, בעוד שכל נוסע יקבל ערכת היגיינה עם העלייה למטוס.

טורקיש איירליינס: שומרים על בטיחות הנוסעים והצוות. צילום טורקיש

יו"ר הדירקטוריון בטורקיש איירליינס, מר אילקר אייג'י התייחס לראשונה לסרטון: "אין ספק שמטיילים ברחבי העולם מתמודדים עם צורך עצום באמצעי בטיחות שנאכפים וחשוב לטוס בשקט נפשי. בחברת טורקיש איירליינס הנחיות ההיגיינה לנוסעים שלנו הם בראש סדר העדיפויות ואנו מציעים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר. אמצעי זהירות בטיחותיים נוספים הונהגו בעקבות הערכות ואישורים של הוועדות המורשות. עם השקתו של 'TK Extra Care' אנו מקווים כי הצופים יכירו בעבודה הקשה ובמסירות של טורקיש איירליינס בשמירה על בטיחות הנוסעים והצוותים, ואנו שמחים שד"ר אוז יחלוק את המסר שלנו עם העולם. "

ביוני, עם חידוש הטיסות, הודיעה טורקיש איירליינס על 'הנחיות לנסיעות בטוחות' חדשות, וכן על שני שירותי טיסה חדשים כדי להגן על בריאות האורחים שלה. חברת התעופה ממשיכה להפיץ "ערכות היגיינה", המכילות מגבוני חיטוי ומסכה לאורחיה, ואילו דיילי האוויר ממונים לאכיפת כל אמצעי ההיגיינה ושמירה על ריחוק חברתי בתא הנוסעים כדי להבטיח את בריאות הנוסעים.

ד"ר אוז חולק את המומחיות שלו עם נוסעי טורקיש איירליינס מאז 2017, כאשר חברת התעופה השיקה את פרויקט "Fly Good Feel Good" שנוצר במטרה לספק חווית נסיעה נוחה ובריאה עוד יותר לנוסעיה.

אודות טורקיש איירליינס

החברה נוסדה בשנת 1933 עם צי של חמישה מטוסים, לטורקיש אירליינס (Turkish Airlines), החברה בברית סטאר אלייאנס, צי של 344 מטוסי נוסעים ומטען, הטסים ל-319 יעדים ברחבי העולם, מתוכם 265 בינלאומיים ב-126 מדינות ו-50 בטורקיה. למידע נוסף על טורקיש איירליינס ניתן למצוא באתר החברה או ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, וטוויטר.

Exit mobile version