Site icon IAS

טורקיש איירליינס ואייר סרביה מרחיבות את הסכם הקוד שייר

מימין: בילאל אקשי,מנכ"ל טורקיש איירליינס וג'ירי מרק, מנכ"ל אייר סרביה. צילום טורקיש איירליינס

חברת טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) וחברת אייר סרביה (Air Serbia) הודיעו על הרחבת הסכם הקוד שייר ברשת קווי התעופה של שתי החברות. ההסכם נחתם רשמית באיסטנבול בנוכחות מנכ"לי שתי חברות התעופה: בילאל אקשי (Bilal Ekşi) וג'ירי מרק (Jiří Marek) ויאפשר ללקוחות שתי החברות ליהנות ממגוון רחב יותר של טיסות.

שתי חברות התעופה כבר חולקות קודים משותפים בטיסות בין איסטנבול לבלגרד. כעת הקוד JU התווסף לטיסות חברת אנדולו ג’ט (AnadoluJet) החברה-הבת של טורקיש איירליינס, בין אנקרה לבירת סרביה בלגרד. במקביל, אייר סרביה הוסיפה את הקוד TK לקווי התעופה שלה בין ניש (Niš) וקרלייבו (Kraljevo) לאיסטנבול, ובכך העניקה לנוסעים גישה לרשת התעופה העולמית של טורקיש איירליינס.

שתי חברות התעופה עבר חולקות קודים בטיסות הבאות:

מבלגרד לבאניה לוקה, טיווט ואנקרה.

מאיסטנבול לאנקרה, איזמיר, אדנה, אנטליה, דלמאן, גזיאנטפ, קייסרי, קוניה, טרבזון, גזיפשה, בודרום, אודסה, קייב, עמאן, קהיר, תל אביב, ניש וקרלייבו.

מטוס מסוג A321neo של טורקיש איירליינס. צילום איירבוס

"טורקיש איירליינס, שמחה להרחיב את שיתוף הפעולה הקיים באמצעות הסכם קוד שייר משופר עם אייר סרביה. אנו מקווים לספק הזדמנויות נסיעה נוספות ללקוחותינו בתקופה הקרובה. בהזדמנות זו, ברצוני להודות למר מרק ולצוות שלו על המאמצים שלהם להוציא לפועל את ההסכם הזה. ללא ספק, לצעד זה יהיה גם ערך מוסף משמעותי ליחסים הבילטרליים של שתי המדינות". אמר בילאל אקשי, מנכ"ל טורקיש איירליינס.

"שיפור שיתוף הפעולה המסחרי שלנו עם טורקיש איירליינס החל באמצע 2020, חודשים ספורים בלבד לאחר פרוץ מגפת הקורונה, ששינתה לחלוטין את התעבורה האווירית. למרות העובדה שנאלצנו להיפגש מרחוק, הצלחנו להסכים על שיתוף פעולה מוצלח ביותר בטיסות בין הרכזות שלנו, שהתרחב במהירות לנקודות נוספות. זה כבוד גדול עבורי שנוכל כעת לחתום על ההרחבה הנוספת של שיתוף הפעולה בין שתי החברות, במפגש שני המנכ"לים ובכך ליצור שיתוף פעולה טוב עוד יותר בחודשים ובשנים הבאות, עם היחלשות המגפה וההתאוששות העולמית של התעבורה האווירית". אמר ג'ירי מרק, מנכ"ל אייר סרביה.

מטוסי אייר סרביה בנמל התעופה של בלגרד. צילום אייר סרביה

טורקיש איירליינס, טסה ליותר מדינות ויעדים בינלאומיים מכל חברת תעופה אחרת בעולם, מפעילה טיסות כיום ליותר מ-300 יעדי נוסעים ומטען בינלאומיים, ב-128 מדינות. מאז הקמת החברה ב-1927, אייר סרביה הייתה מובילה בתחום הנסיעות האוויריות באזור דרום מזרח אירופה. בשנת 2022 תשיק אייר סרביה 12 קווי תעופה חדשים ברחבי אירופה והמזרח התיכון, משלושת הרכזות שלה בסרביה.

Exit mobile version