Site icon IAS

טורקיש איירליינס ואייר סיישל חתמו על הסכם קוד שר

מימין: בילאל אקשי, מנכ" טורקיש איירליינס ומ"מ מנכ"ל אייר סיישל סנדי בנויטון . צילום יח"צ

חברות התעופה טורקיש איירליינס ואייר סיישל חתמו על הסכם קוד שר, כאשר הטקס התקיים במטה חברת טורקיש איירליינס באיסטנבול בנוכחות מנכ"ל טורקיש איירליינס בילאל אקשי (Bilal Ekşi) ומ"מ מנכ"ל אייר סיישל, מר סנדי בנויטון (Sandy Benoiton).

בהתייחסו להסכם מנכ"ל טורקיש איירליינס, בילאל אקשי אמר; "אנו שמחים לחתום על הסכם קוד שר עם אייר סיישל, ושואפים לשפר את השותפות שלנו כדי למקסם את הזדמנויות הנסיעה המוצעות לנוסעים שלנו דרך רשתות הטיסות שלנו. אנו מאמינים ששותפות זו לא רק תביא יתרונות לשני המובילים מנקודת מבט מסחרית, אלא גם תשפר את יחסי התרבות והתיירות בין שתי מדינות".

מ"מ מנכ"ל אייר סיישל, סנדי בנויטון אמר: "אייר סיישל נרגשת להציע את קוד TK בטיסות הפנים שלנו בין מאהה לפרסלין, מה שיאפשר טיסת המשך חלקה לאי השני בגודלו בסיישל. בנוסף, קוד ה-HM של אייר סיישל יופיע בערים מרכזיות באירופה ובמזרח התיכון, ויאפשר לנוסעים שלנו אפשרויות נוספות וגמישות בתאריכי נסיעה".

רשמית החל מה-15 באוקטובר 2022, הסכם הקוד שר החדש נועד להרחיב את השותפות המסחרית בין שתי חברות התעופה ומדינותיהן, תוך מתן אפשרות נסיעה נוספת לנוסעים בין טורקיה לסיישל.

על פי תנאי ההסכם, טורקיש איירליינס מתכננת להציב את הקוד שלה בטיסות מאהה – פראסלין המופעלות על ידי אייר סיישל, ואייר סיישל תציב את הקוד שלה בטיסות איסטנבול – מאהה, איסטנבול – תל אביב ואיסטנבול – פריז המופעלות על ידי טורקיש איירליינס.. כמו כן, ההסכם מתוכנן להרחיב את שיתוף הפעולה בעתיד.

Exit mobile version