Site icon IAS

חני סובול משתתפת במשלחת הנשיא לקרואטיה

חני סובול, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות בקרואטיה עם משלחת הנשיא. צילום יח"צ

חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות. צילום יח"צ

משלחת הנשיא ריבלין יצאה אמש לביקור ממלכתי בקרואטיה. חני סובול- מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, משתתפת בביקור.

המשלחת הכלכלית, בראשות נשיא המדינה, שר הכלכלה ח"כ אלי כהן ושר החקלאות אורי אריאל, ובהשתתפות בכירים מתעשיות מובילות בישראל בראשותו של שרגא ברוש, תיפגש בין השאר עם נשיא קרואטיה וראש הממשלה, כמו גם עם שרים וראשי ענפים כלכליים במדינה, ביניהם גם בכירי תיירות קרואטים.

הביקור נפתח הבוקר במפגש עסקי עם לשכת הכלכלה והמסחר של קרואטיה. בהמשך יצאו חברי המשלחת לביקור בבית הקברות מירוגוי שבזאגרב, שם הניח הנשיא ריבלין זר לזכר החיילים הקרואטים שנפלו במלחמות המדינה.

הנשיא ריבלין מניח זר לזכר החיילים הקרואטים שנפלו במלחמות המדינה. צילום יח"צ

בהמשך היום צפויים חברי המשלחת להתארח לארוחת צהריים עסקית עם ראש ממשלת קרואטיה, שולחנות עגולים לדיון עם שרים ובכירי משרדי הממשלה, ובערב – נשיא המדינה מר ראובן ריבלין ייפגש עם חברי המשלחת, וארוחת גאלה חגיגית אצל נשיא קרואטיה.

לקראת יציאתה למשלחת אמרה סובול, כי הביקור יאפשר להתאחדות משרדי הנסיעות – אשר נבחרה לייצג את ענף התיירות בישראל, כמאגדת את רוב משרדי הנסיעות בארץ בכל תחומי התיירות – לפעול להרחבה והידוק של קשרי תיירות הדדיים עם קרואטיה והתוויית שיתופי פעולה בין המדינות, לטובת חיזוקה של התיירות בין קרואטיה לישראל.

Exit mobile version