Site icon IAS

חטיבת המטענים של טורקיש איירליינס העבירה את פעילותה לנמל החדש

חטיבת המטענים של טורקיש איירליינס העבירה את פעילותה לנמל החדש. צילום יח"צ

חטיבת המטענים של טורקיש איירליינס העבירה את פעילות חברות התעופה שלה ( Turkish Cargo, MNG Airlines ו-ULS Airlines) מנמל התעופה אטאטורק לנמל התעופה החדש, שנחנך באוקטובר 2018. בנמל התעופה אטאטורק יפעלו כעת רק מטוסים פרטיים, מטוסים ממשלתיים ואמבולנסים מעופפים.

לחטיבת המטענים של טורקיש איירליינס תהיה היכולת לטפל ב-4 מיליון טון של מטען מידי שנה במסוף המטענים החדש SMARTIST, שגודלו 340 אלף מ"ר. טורקיש איירליינס הגדילה את פעילותה בתחום הטסת מטענים בעקבות מגפת הקורונה ב-67% והחזיקה ב-2020  בכ-5% מנתח השוק העולמי.

טורהאן אוזן (Turhan Ozen), מנהל חטיבת המטענים בטורקיש איירליינס: " עם SMARTIST, הבית החדש שלנו, אנחנו מוכנים לעתיד יותר ממה שהיינו אי פעם. המרכז הלוגיסטי הגדול מצויד במערכות אוטונומיות ורובוטיות מתקדמות".

ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA) דיווח כי חלה עלייה של 9.1% בביקוש להובלה אווירית בספטמבר 2021, ואחריה עלייה של 9.4% בחודש אוקטובר. שוק הובלת המטענים ימשיך להתפתח בעשור הזה, כשהביקוש למוצרי צריכה ימשיך לעלות על הרמות שלפני המגפה. כמו כן, עם משבר הבריאות העולמי שעדיין בעיצומו, אספקת החיסונים וציוד ההגנה צריך להמשיך להגיע ליעדיו. לכן, כשהפעילות של המטען והנוסעים בחברת טורקיש איירליינס ממוקמים באותו נמל תעופה, החברה יכולה לתאם ולשלב תוכניות טוב יותר.

מטוס טורקיש איירליינס: החברה הגדילה את פעילותה בתחום הטסת מטענים בעקבות מגפת הקורונה ב-67% . צילום יח"צ
Exit mobile version