Site icon IAS

חופשה משפחתית בדובאי: המלון הזה מושלם להורים וילדים

אתר הנופש המרהיב ומהמובילים בעולם - אטלנטיס דובאי. צילום יח"צ

אטלנטיס דה פאלם הוא ריזורט יוקרתי בדרגת אירוח של חמישה כוכבים. אחד הדברים שהופכים אותו לאחד המלונות הפופולאריים ביותר בדובאי, הוא השילוב המנצח בין הדאגה לרווחתם של האורחים המבוגרים המגיעים אליו, לבין ההנאה הצרופה שמחכה לאורחיו הצעירים יותר. תודות לאינספור אטרקציות, שפע של אפשרויות קולינריות, מרחבים מגוונים ועוד, הוא נחשב למלון לכל סגנון ולכל גיל.

הכתבה הבאה סוקרת חלק מפעילויות המלון המתאימות להורים ולילדים, אבל רגע לפני שאתם אורזים מזוודה וסוגרים חופשה משפחתית בדובאי, כדאי שתדעו שבאטלנטיס חשבו על הכל; כדי שתוכלו ליהנות מכל הטוב שיש למלון להציע, פועלים בו גם מועדוני ילדים שידאגו להעסיק את ילדיכם בזמן שאתם מתפנקים במסאז' טוב או ארוחה משובחת, וישנם אפילו שירותי בייביסיטר.

מסעדת אושיאנו במלון אטלנטיס דובאי. צילום יח"צ

3 האטרקציות המובילות להורים:

מגוון קולינרי: מסעדות לדייט רומנטי

מלון אטלנטיס דה פאלם מאפשר לאורחיו חוויה קולינרית מהטובות בעולם. ברחבי המלון מגוון עשיר של מסעדות שף בעלי שם עולמי כמו גורדון רמזי, נובו מאטסוהיסה ועוד. בין שלל המסעדות תמצאו גם את מסעדת אושיאנו (Ossiano)  הזכתה לתואר "המסעדה התת ימית הרומנטית בעולם", המציעה תפריט משובח בתפאורה תת ימית עוצרת נשימה.

ספא יוקרתי לגוף ולנפש

הספא של המלון נקרא שיקוי "ShuiQi Spa" והוא מציע עשרות סוגי טיפולים מסורתיים וחדשניים. בין האופציות תמצאו גם חבילות זוגיות מפנקות, טיפולי יופי חדשניים המציעים פתרונות אנטי אייג'ינג ואפילו "גן עדן ערבי" – טיפול מרומם גוף נפש המבוסס על התשוקה והמסורת של מסורת הטיפולים הערבית, הכוללת שימוש בשמנים אתריים ייחודיים כמו ורד דמשק, גרניום ועוד.

הספא של מלון אטלנטיס מבוקש מאד בקרב מבקרים בדובאי, לכן אם אתם מעוניינים להתפנק שם מומלץ להזמין את הטיפולים לפחות יממה מראש. המחירים אמנם אינם זולים, אך מזכירים מאד את המחירים שתשלמו על טיפולים דומים בארץ.

Nailology: בר הציפרניים המפנק של אטלנטיס

קוקטייל ומניקור נשמע לנו כמו שילוב מהחלומות, כי למה להתפנק סתם כשאפשר להתפנק כפליים. ה-  Nail barשל המלון " "Nailolog מציע קונספט חדש וגאוני כדרך לפינוק עצמי ולחגיגת רגעים מיוחדים. ניתן ליהנות כאן מתפריט טיפולי טיפוח כמו מניקור ופדיקור במגוון שיטות, לצד דרינק צונן ופוטוגני. כל החומרים בהם נעשה שימוש במקום הם אורגניים וכאלה שאינם כוללים ניסוי בבעלי חיים.

שחייה עם דולפינים ואריות ים במלון אטלנטיס דובאי. צילום יח"צ

3 האטרקציות המובילות לילדים

פארק המים אקווה ונצ'ר (Aquaventure)

פארק המים של המלון מתפרש על פני 17 דונם ונחשב לאחד הגדולים במזרח התיכון ובעולם. הפארק מציע עולם של ריגושים לכל המשפחה, כמו נהר מלאכותי עם מסלול רפטינג, בריכת גלים רצועת חוף מרהיבה, ולמעלה מ-30 מגלשות מים, ביניהם כמה מגלשות המחזיקות בשיאים עולמיים.

הפארק פתוח במהלך כל ימות השבוע למעט ימי ראשון. הכניסה אל הפארק היא חינם עבור אורחי המלון, אך מתאפשרת עבור תשלום גם לאורחים מבחוץ. החל מ-189 AED לאדם.

האקווריוםThe Lost Chambers

אחת האטרקציות שנחשבת לביקור חובה בדובאי היא האקווריום של מלון אטלנטיס דה פאלם. במקום תמצאו מגוון עצום של כ-65,000 בעלי חיים ימיים, ביניהם אלפי זנים שונים, תצוגות מרהיבות וחגיגה צבעונית שהיא חוויה בלתי נשכחת. באקווריום תוכלו ליהנות גם מפעילות של מציאות מדומה, מופעים לכל המשפחה ואפילו אזור ייעודי לפעילויות גוף נפש כמו פילאטיס, יוגה ומדיטציה.

שחייה עם דולפינים ואריות ים

המים העמוקים של אטלנטיס מאפשרים לאורחים מפגש בלתי אמצעי עם אריות ים ודולפינים. אתם מוזמנים להצטרף אל אחת האטרקציות המתוקות בדובאי במהלכה תיקחו חלק משגרת הטיפול והאימון של הדולפינים ואריות הים. כחלק מהמפגש תלמדו על האנטומיה של יצורי הים הללו, על ההתנהגות הייחודית שלהם ועל הסטנדרטים הגבוהים של הטיפול שהם מקבלים במקום. הפעילות מיועדת לגילאי 8 ומעלה, ילדים מתחת לגיל 12 צריכים ליווי מבוגר. לפרטים נוספים לחצו כאן

Exit mobile version