Site icon IAS

חוף ביאנקיני: ים המלח, שמש ובוץ שחור ללא הגבלה

חוף כפר הנופש ביאנקיני בצפון ים המלח. צילום יח"צ

עונת הרחצה ברחבי הארץ מסתיימת, אבל בים המלח היא רק מתחילה. לאחר תקופה ארוכה שהחופים היו סגורים, משרד הבריאות אישר את פתיחת חופי הרחצה וכפר הנופש ביאנקיני מזמין אתכם לים, שמש ובוץ שחור ללא הגבלה. בזמן שבתי המלון בים המלח עדיין סגורים, כפר הנופש ביאנקיני מאפשר להגיע ולהנות מחופו הפרטי בצפון ים המלח. כאשר ברוב אזורי הארץ מזג האוויר מתחיל להתקרר, בים המלח נשאר חמים ונעים.

מה מחכה לרוחצים בחוף ביאנקיני

בחוף תמצאו גישה נוחה למים, שירות הצלה, מקלחות ומלתחות, אפשרות להבערת אש למנגל ובוץ שחור ללא הגבלה כל מה שנותר הוא להיכנס לרכב ולהגיע. ניתן גם לקנות אוכל במזנון המהיר, כשהאוכל מוגש למעוניינים בטייק אווי. או לקנות מצרכי מזון בחנות הנוחות. אפשרות גם לאוכל צמחוני וטבעוני.
האורחים ייהנו מחוף ים פרטי (אסור לשכוח שמדובר בים המלח הקוטל חיידקים), משקט ומבדידות (הנהלת הכפר שומרת ומקפידה על מרחק בין האורחים) והכי חשוב, מרחק גדול מהצפיפות של העיר הגדולה. האורחים יידרשו להצהיר ולקחת אחריות על בריאותם התקינה.

ומה מציעים לכם?

אפשרות להביא איתכם מנגל וכמובן להשתמש בו במקום.

אפשרות להגיע עם הקרוואן שלכם ולהחנות אותו שם.

אפשרות לשירותים ולמקלחות לאורחים.

וכמובן חוף ים פרטי לנוחות כל האורחים.

ניתן לקיים במקום סדנאות ופעילות לקבוצות במסגרת הגבלות משרד הבריאות: עד 20 איש באוויר הפתוח.

כפר הנופש ביאנקיני                                                                             

 פנינת תיירות צבעונית על שפת ים המלח בחלקו הצפוני, כ- 20 דקות מירושלים, עם נוף עוצר נשימה ואווירה מרוקאית אסלית. המקום מכיל 80 חדרי אירוח מסוגים שונים, 3 חאנים עד 25 מקומות לינה בכל אחד, איזור קמפינג ואוהלים ולאחרונה מתחם קרוואנים חדש. בנוסף ישנם בית כנסת, אולמות וגן אירועים, בריכה וכמובן חוף פרטי עם בוץ שחור ועוד. דינה דגן, בעלת המקום – יזמית ומסעדנית, גיבורה בפני עצמה, שהצילה עשרות אנשים מפיגוע בירושלים שתחילת שנות ה2000 ועדיין חיה ושומרת על דו קיום אצלה בכפר הנופש.

לפירוט המחירים ולפרטים נוספים: יש לפנות לכפר הנופש ביאנקיני:   02-9400266

 

Exit mobile version