Site icon IAS

חווית אקסטרים ב"איזי ריידר עמק האלה"

להיחשף לטבע עם איזי ריידר. צילום באדיבות "איזי ריידר עמק האלה"

טיולי שטח על איזי ריידר, הפכו לאטרקציה המרכזית בעולם פעילויות האקסטרים. היכולת של הכלי לעבור כמעט בכל מקום ולצלוח כל דרך, מאפשרת לרוכבים להגיע למקומות נסתרים. איזי ריידר הוא כלי שטח חשמלי יציב במיוחד ושקט, אשר מזכיר בנראות שלו סגוויי, רק עם ארבעה גלגלים ומושב. טיולי ריידרים מתאימים למשפחות, זוגות וקבוצות חברים, שמחפשים להכיר את הטבע בצורה מאתגרת וחווייתית.

חברת "איזי ריידר עמק האלה", מזמינה את המטיילים ליהנות מחוויית אקסטרים ראשונה מסוגה באזור מטה יהודה, ולהיחשף לטבע בדרך לא שגרתית, באמצעות רכיבה, בליווי מדריך צמוד, על איזי ריידר. במטה יהודה אשר ידוע כאזור הררי, עם שפע של מטעים, שדות ועמקים, עליהם ניתן להשקיף דרך נקודות תצפית מרהיבות ביופיין, ישנם עשרות מסלולי טיול עם תנאים מותאמים במיוחד לפעילויות אקסטרים וחוויות שטח מיוחדות.

אטרקציה בעולם פעילויות האקסטרים. צילום באדיבות "איזי ריידר עמק האלה"

בין שבילי עמק האלה, תוך שהם רוכבים על איזי ריידר, ייהנו המטיילים מסיור חקלאי מרתק שנכנס ללב הטבע. בסיור הם יעברו בתוך חממות גידול ויטעמו ממגוון גידולי האזור בהתאם לעונה, עגבניות טריות, פלפלים מתוקים וחריפים מסוגים שונים. בנוסף, יחשפו לטכנולוגיות חקלאיות מתקדמות וטכניקות גידול שונות ומתוחכמות, כמו למשל עגבניות שגדלות במצע מנותק מהקרקע. לאחר מכן ירכבו המטיילים על האיזי ריידר לפארק בריטניה, אשר מלא בנקודות תצפית מרהיבות ונופים מרשימים במיוחד. הסיורים מותאמים לקהל הרוכבים ולעונה. ניתן לבחור בין מסלולים רגועים, לבין סיורי אקסטרים.

איזי ריידר עמק האלה, מושב זכריה
שעות פעילות: א'-ו' 7:00-19:00, שבת – סגור
מחיר: 190 ₪
משך הסיור: שעה וחצי
הסיורים בתיאום מראש
לפרטים נוספים והזמנה: 050-9919932

Exit mobile version