Site icon IAS

חוגגים יום הולדת 30 לדיסנילנד פריז: "להיכנס לעידן חדש ונוצץ"

דיסנילנד חוגגת יום הולדת 30. צילום יח"צ דיסני

30 שנים, שווה לחגוג! לרגל יום השנה ה-30 לדיסנילנד פריז (Disneyland Paris), שהחל ב-6 במרץ 2022, פארק השעשועים מבטיח תוכנית ראויה לקראת ה"גראנד פינאלה", שצפוי להסתיים ב-30 בספטמבר 2023.

דיסנילנד פריז נפתח ב-12 באפריל 1992, לאחר שנים של הכנות ומי האמין שיהפוך, שלושה עשורים לאחר מכן, לאטרקציה התיירותית המובילה באירופה. דיסנילנד פריז מהווה 6% מהכנסות התיירות הצרפתיות עם למעלה מ-375 מיליון ביקורים מאז 1992. אתר הנופש ממלא תפקיד מפתח בכלכלת צרפת ואירופה ותורם כ- 84.5 מיליארד יורו לכלכלה הצרפתית מאז 1992.

אתר נופש בהתפתחות מתמדת, עם חידושים רבים ב-30 שנה, כמו גרסה ייחודית של הר החלל ב-1995 (היחידה עם היפוכים של 360 מעלות), יצירת פארק אולפני וולט דיסני ב-2002 עם מגדל הטרור ב-2007, צעצוע של סיפור בשנת 2010, אזור שהוקדש לרטטוי בשנת 2014 והגעתה של הרחבה מסיבית הכוללת את קמפוס הנוקמים בשנת 2022, כמו גם אזור מלכת השלג ומלחמת הכוכבים בשנים הבאות.

לרגל 30 שנה להיווסדה, דיסנילנד פריז מציינת את המאורע עם שורה של הפתעות, לכבד את "העבר הקסום והעתיד המבטיח של היעד", תוך הזמנת מבקרים "להיכנס לעידן חדש ונוצץ, שבו הם יחלמו בגדול ויצחקו חזק יותר" . על סדר היום "חוויות חדשות מעוצבות" בדיסנילנד פריז, פארק אולפני וולט דיסני ובכל אתר הנופש.

Dreams: כוריאוגרפיה מרהיבה של אורות רחפנים שמאירה את השמיים מעל טירת היפהפייה הנרדמת. צילום יח"צ דיסני

Dreams ימשיך להדהים את המבקרים עד סוף חגיגות האירוע – עם רדת הלילה, התכוננו להיות מופתעים ממופע קסום חדש לגמרי עם כוריאוגרפיה מרהיבה של אורות רחפנים שמאירים את השמיים מעל טירת היפהפייה הנרדמת כמו באגדות.

מופע יום משמח שנוצר במיוחד לרגל יום השנה ה-30. צילום יח"צ דיסני

Dream… and Shine Brighter! – התכוננו להיות מופתעים מחלום… וברק נוצץ יותר! – מופע יום משמח שנוצר במיוחד לרגל יום השנה ה-30. צפו בכיף חגיגי שהופך את הסנטרל פלאזה לססגוני מאי פעם. ודאו שאתם מנופפים לכל הדמויות של דיסני בשמחה שעושות את דרכן לחגיגה מול טירת היפהפייה הנרדמת. ממיקי, מיני וחבריהם לבושים בתחפושות נוצצות ליום השנה ה-30, ועד פרצופים מוכרים מסרטי דיסני האייקוניים – יש כל כך הרבה מה לראות!

אטרקציית הדגל It's a Small World בדיסנילנד פריז. צילום יח"צ דיסני

פתיחה מחודשת של אטרקציית הדגל It's a Small World, המתוכננת ל-5 במאי 2023 , צאו למסע משמח מאין כמוהו! לחקור את ארבע פינות העולם כשבובות מקסימות שרות את המנגינה המפורסמת שלהן… "זה עולם קטן (אחרי הכל)"! כמו גם קולקציית קפסולות מיני מאוס חדשה ליום הפולקה והחזרה של ארוחות הבוקר הנסיכותיות ב-Cinderella's Inn.

מופע רחפנים חדש המבוסס על גיבורי-על של מארוול. צילום יח"צ דיסני

בפארק אולפני וולט דיסני, מתוכננות מספר הופעות גם לשנת 2023… החל ממופע רחפנים חדש לגמרי המבוסס על גיבורי-על של מארוול – Avengers: Power The Night. מופע מיפוי על מגדל הטרור, בהשתתפות גיבורי על שונים ומגוונים. בסך הכל, 500 רחפנים צפויים להדהים צעירים ומבוגרים כאחד, במופע הבלעדי בעולם, עד ה-8 במאי 2023.

Pixar: We Belong Together, בתיאטרון הסטודיו. צילום יח"צ דיסני

הצגה נוספת צפויה בפארק אולפני וולט דיסני, Pixar: We Belong Together, בתיאטרון הסטודיו בקיץ 2023. כאן, ילדים והוריהם מוזמנים לקחת חלק בהרפתקה מוזיקלית חדשה לגמרי, עם דמויות רבות של פיקסאר, הממחישות כיצד מוזיקה וידידות מפגישה אנשים. מופע חדשני, המשלב טכנולוגיית במה מרהיבות, אפקטים בגווני התאורה, כוריאוגרפיה ומוזיקה. ובשיאו במלאות 30 שנה ליעד, פתיחת Avengers Campus.

מתוך 'קמפוס הנוקמים' בדיסנילנד פריז. צילום יח"צ דיסני

בתי מלון וכפרי נופש

חדרי פרימיום בבתי המלון של דיסנילנד פריז. יח"צ דיסני

בתי מלון וכפרי נופש בדרגת תיירות מגוונת קיימים כיום בדיסנילנד פריז המעצימים את החוויה ומבטיחים חופשה מושלמת:

Disneyland Hotel (5 כוכבים) – מלון הממוקם בשער לפארק דיסנילנד ונמצא כעת בשיפוץ כדי להפוך אותו לקסום מתמיד.

Disney Hotel New York – The Art of Marvel (4 כוכבים) – סגנון ניו יורקי עכשווי ושירות מעולה, בהשראת גלריית אמנות מודרנית שהרכיבה את יצירות האמנות הבולטות ביותר של מארוול. יצירת מופת אמיתית של מנהטן ומארוול.

Disney Newport Bay Club (4 כוכבים) – אחוזת חוף רומנטית משנות ה-1900 השוכנת על אגם דיסני. נמצאת כ- 15 דקות הליכה מהפארקים ורק כמה דקות בהסעה.

Villages Nature® Paris by Center Parcs (4 כוכבים) – גלו חווית חופשה חדשה לגמרי, דקות ספורות מדיסנילנד פריז. בין אם אתם עם משפחה, חברים או זוג, תרגישו בהרמוניה עם הטבע בכפר הירוק יוצא הדופן הזה.

ארוחות בוקר מפנקות במלונות דיסנילנד פריז. צילום יח"צ דיסני

Disney Sequoia Lodge (3 כוכבים) – הירגעו במקום נעים שיש בו תחושה אותנטית של לילות שלווים סביב אח מחמם. נמצא במרחק של 15 דקות הליכה מהפארקים ורק כמה דקות בהסעה.

Disney Hotel Cheyenne (3 כוכבים) – נעלו את המגפיים שלכם, הוסיפו כובע בוקרים ועלו על הסוס. מלון בהשראת המערב
הפרוע.

Disney Hotel Santa Fe (2 כוכבים) – גלו את נווה המדבר של נוחות על כביש 66, מלון בסגנון סנטה פה המספק אירוח קלאסי של דיסני.  20 דקות הליכה מהפארקים ורק מספר דקות בהסעה.

Disney Davy Crockett Ranch  – בין אם אתם צמאים להרפתקאות או משתוקקים לקצת פינוק, חוות דיסני מבטיחה בריחה מרעננת בלב הטבע.

ארוחות לצד הדמויות האהובות של דיסני. יח"צ דיסני

דרך מעולה לחגוג את יום ההולדת 30 לדיסנילנד פריז, אז למה אתם מחכים?

Exit mobile version