Site icon IAS

חוגגים את יום האהבה בדובאי

חופשה מפנקת בדובאי ביום האהבה. צילום: באדיבות לשכת התיירות דובאי

יום האהבה מתקרב וזה הזמן המושלם לסגור חופשה רומנטית בלתי נשכחת. במקום להתלבט בין יעד קולינרי למלון מפנק, נופים מרהיבים או אטרקציות יוצאות דופן, אתם מוזמנים להגיע לדובאי וליהנות מכל העולמות. בדובאי. מחפשים יעד ליום האהבה? הכירו את הצד הרומטי של דובאי, שהיא יעד חלומי לאורך כל חודשי השנה, אבל יום האהבה הוא בהחלט תירוץ נהדר להגיע אליה לחופשה רומנטית שלא תשכחו. רגע לפני הוולנטיינס דיי (14.2.2022), אספנו עבורכם את מיטב האטרקציות שדובאי מציעה לזוגות מאוהבים. החל מארוחות שף בלב ים, דרך טבילה בבריכה הפנורמית הגבוה בעולם ועד לילה בספארי בעומק המדבר.

לברוח לאי פרטי

ממוקם על אי משלו, בתוך הפלא הארכיטקטוני של איי העולם, רק ארבעה קילומטרים בקו אווירי מדובאי, ממוקם אתר הנופש Anantara World Islands Dubai Resort, שנפתח לאחרונה. הריזורט מציע פרטיות ללא תחרות לאורחים המחפשים מפלט מבודד, כולל נופים מדהימים של קו הרקיע הדרמטי של העיר, וילות עם בריכת שחייה פרטית וחוף פרטי במרחק צעדים מכל חדר. אם זה לא המקום המושלם לזוגות אנחנו לא יודעים מה כן.

אתר הנופש Anantara World Islands Dubai Resort בדובאי. צילום: באדיבות לשכת התיירות דובאי

לצאת לדייט במסעדה התת ימית הרומנטית בעולם

מסעדת אוסיאנו (Ossiano) אשר זכתה בתואר "המסעדה התת ימית הרומנטית בעולם" ממוקמת בתוך מלון הפאר אטלנטיס דה פאלם. המסעדה מציעה נוף מהרצפה עד התקרה של אחד האקווריומים הגדולים בעולם. אוסיאנו היא מקום ציורי לרומנטיקנים וחוויה סוחפת עבור הסועדים אשר ייהנו ממראה של דגיגונים, כרישים ודגים גולשים ממש מעבר לשולחנם תוך שהם נהנים מיצירות קולינריות אוונגרדיות, בסביבה תת-ימית דמוית חלום. ביום האהבה הסועדים ייהנו ממופע בנות ים מרהיב ביופיו וכן מי שמתכנן רגע מיוחד או הצעה רומנטית יכול לארגן מול המסעדה הודעה מיוחדת שתוצג על ידי צוללן שיגיע עד לשולחנו מתחת למים. פרטים נוספים כאן

לקרר ידיים ולחמם את הלב באתר הסקי של דובאי

מי אמר שאף פעם לא יורד שלג במדבר? זוגות חובבי פעילות ישמחו לגלוש יחד בסקי דובאי, אתר סקי מקורה ועטור פרסים הממוקם בקניון האמירויות, אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם. עם 22,500 מ"ר של שטח מקורה, סקי דובאי מציע חוויה נרחבת מלאת שלג. תוכלו נצל את ההזדמנות כדי לפגוש את פינגווינים, ללמוד סקי או סנובורד, לנסות את Zorb Balling או לצאת לטיול בהרים המושלגים המלאכותיים. לסיום התחממו עם פינוקי גורמה ושוקו חם במסעדה במתחם.

להצית מחדש את הניצוץ בערב רומנטי על הים

בדובאי תוכלו לשכור יאכטה מפוארת כדי להפליג על פני המים הבתוליים המקיפים את דובאי ולחוות נקודות מבט ייחודיות של האטרקציות העיקריות של העיר. חוויה יוקרתית ופרטית על סיפון יאכטה מהממת תבטיח להפתיע ולשמח את יקירכם.

לשחות בבריכה הפנורמית הגבוהה בעולם – AURA Skypool 

מאז שנפתחה בחורף 2021, AURA SkyPool, המתהדרת בתואר בריכת האינסוף הגבוהה בעולם ב-360 מעלות, מדהימה את המבקרים עם נופים פנורמיים של ציוני הדרך האייקוניים של דובאי כמו פאלם ג'ומיירה, בורג' אל ערב, בורג' ח'ליפה ועוד. תלויה 200 מטר באוויר, AURA כוללת את בריכת האינסוף הגבוהה בעולם ב-360 מעלות, והיא המקום האידיאלי לזוגות לטבילה רומנטית. זוגות המבקרים ב-14 בפברואר ביום האהבה ייהנו משיתופי פעולה מיוחדים והופעות חיות מתוקות של כנר ודי ג'יי שילוו את הנופים המדהימים.

חופשה מפנקת בדובאי ביום האהבה. צילום: באדיבות לשכת התיירות דובאי

לתת לאהבה שלכם לרחף בכדור פורח

זוגות יכולים לצאת לטיסה רומנטית בכדור פורח ולצפות בזריחה על רקע נופי המדבר הערבי המהפנט. מדובר בחוויה מרהיבה ביופייה, רומנטית וייחודית שתאפשר לכם גם נקודת ראות חדשה על דובאי והאמירויות.

ליהנות מרומנטיקה מדברית

הביטו בכוכבים והתענגו על הנוף המדברי האינסופי בספארי קמפינג סוחף ללילה שכולו אהבה. סדרו לעצמכם ערב בלתי נשכח סביב המדורה עם האהוב או האהובה שלכם במג'לס מסורתי (מאהל ערבי אותנטי), ושתפו רגעים יקרים הרחק מהמראות והקולות של חיי הבדואים האותנטיים של פלטינום הריטג' (Platinum Heritage’s Authentic Bedouin Camp).

ליהנות מרגעי זהב בבורג' אל ערב

הפלא הארכיטקטוני "בורג' אל ערב" הוא אחד הסמלים האייקונים והכי מתויגים באינסטגרם של העיר, תודות לצורתו הייחודית הדומה למפרש של דאו – כלי מים ערבי מסורתי. מלון היוקרה הכולל סוויטות מארח מסעדות ייחודיות, שכל אחת מהן מציעה חווית אוכל ברמה עולמית. אתם מוזמנים לשהות במלון לחופשה רומנטית יוקרתית, לסעוד באחת המסעדות שהוא מציע או להסתפק בביקור במרפסת התצפית הפנורמית שהוא מציע אל נופי דובאי הקסומים.

Exit mobile version