Site icon IAS

חדש! רכבות סופר מהירות לנמל התעופה של פרנקפורט

רכבות DB “Sprinter” לנמל התעופה של פרנקפורט. צילום לופטהנזה

לופטהנזה (Lufthansa)  ודויטשה באן (Deutsche Bahn) מתמקדות בהרחבת שירות רכבות סופר מהירות, שתורחב לחמש ערים נוספות. החל מחודש דצמבר, מה שמכונה "ספרינטר", שהן רכבות מהירות במיוחד 'יטוסו' לראשונה לנמל התעופה של פרנקפורט. על ידי הרחבת שיתוף הפעולה לופטהנזה ודויטשה באן קובעות סטנדרט חדש בדרכי התחבורה הידידותיות לסביבה.

הארי הוהמייסטר (Harry Hohmeister), חבר וועד המנהל של לופטהנזה, אמר: "עם היוזמה המשותפת הזו נחזק את הניידות בגרמניה ואת הכלכלה המקומית. על ידי קישור מושכל בין תחבורה ברכבות ותחבורה אווירית נציע ללקוחותינו רשת נסיעות חלקה ונוחה, המועילה לצרכנים ולסביבה. "

חבר הנהלת דויטשה באן ברתולד הובר (Berthold Huber), הוסיף: "שיתוף פעולה טוב הופך כעת לשותפות כוללת, שכמותה לא נראתה מעולם בין לופטהנזה לדויטשה באן. בסוף השנה, DB תרחיב את הקשרים בין המרכז הגדול ביותר בגרמניה לבין היעדים החדשים של ספרינטר. נסיעה ברכבת תהיה מהירה ונוחה יותר. "

דויטשה באן ולופטהנזה כבר מציעות 134 רכבות מהירות יומיות לנמל התעופה של פרנקפורט מ -17 ערים גרמניות. במחצית השנייה של 2021 יתווספו חמש ערים נוספות. החל מחודש יולי, לראשונה, ניתן יהיה לנסוע לנמל התעופה של פרנקפורט עם רכבת אקספרס של לופטהנזה מהמבורג ומינכן, והחל מדצמבר מברלין, ברמן ומינסטר.

בנוסף, קשרים חדשים של רכבות הספרינטר יערכו את הופעת הבכורה שלהם מדצמבר. הנסיעה ברכבת בין מינכן לקלן תתקצר לפחות מארבע שעות. ממינכן ונירנברג תהיינה רכבות ישירות לנמל התעופה של פרנקפורט פעמיים ביום בשלוש שעות ושעתיים בהתאמה, ללא עצירות נוספות – מהירות בשעה וחצי בהשוואה לקיימות היום ומתוזמנות במדויק עם זמני היציאה וההגעה של הטיסות ברכזת (HUB) של פרנקפורט.

הרכבות החדשות מציעות נוחות משופרת והזמנה גמישה יותר וכוללות הטבות מיוחדות לנוסעי מחלקה ראשונה ועסקים עם גישה לטרקליני דויטשה באן. בנוסף, יהיה קל יותר לזהות את הרכבות הייעודיות הודות למיתוג DB-LH המשותף בקרונות הרכבת הרבים. ניתן לגשת למידע LH ברכבת באמצעות ה- WLAN החינמי.

הובלת ואחסון מזוודות תהיינה גם הן קלות יותר: דויטשה באן תפעיל את הדור האחרון של רכבות עם תאי אחסון גדולים במיוחד. ברגע שהתנועה בנמלי התעופה תחזור לשגרה, ללקוחות הרכבת המהירה של לופטהנזה תינתן גישה לנתיב המהיר בבדיקה הביטחונית. יתר על כן, בעת הנחיתה בנמל התעופה של פרנקפורט תינתן עדיפות לכבודה של לקוחות הרכבת המהירה.

הזמנת כרטיסים לרכבת אקספרס של לופטהנזה תהפוך לגמישה עוד יותר. החל מאפריל 2021, ניתן יהיה להזמין רכבות מהירות בדיוק כמו טיסות המשך. יחד עם זאת ישתלם להזמין מוקדם, כלומר הכרטיסים יכולים להיות זולים יותר. השיא השנה יהיה, כאשר לקוחות Miles & More יקבלו כפל מיילים בכל נסיעה ברכבת המהירה של לופטהנזה, כמו בכל הטיסות.

לופטהנזה: 'החברה האירופאית הטובה ביותר במזרח התיכון' . צילום יח"צ
Exit mobile version