Site icon IAS

חברת YBOX ורשת פתאל יקימו מלון יוקרה במתחם גת רימון בתל אביב

פרויקט גת רימון בתל אביב. הדמיה יח"צ אורנה פרי

שיתוף פעולה בין רשת מלונות פתאל לחברת YBOX: חברת YBOX דיווחה היום כי מכרה לרשת המלונות פתאל 50% מזכויות המלון במתחם גת רימון בתל אביב (6000 מ"ר) תמורת כ-80 מיליון שקל.

פרויקט גת רימון בתל אביב הינו פרויקט הדגל של חברת YBOX. מתחם גת רימון ממוקם על פארק המסילה בסמוך לשדרות רוטשילד. המגדל בתכנונו של האדריכל משה צור, יתנשא ל-40 קומות ויכלול עירוב שימושים של מגורים (8000 מ"ר ), מלונאות (12,000 מ"ר), מסחר (400 מ"ר), משרדים (12,000 מ"ר).הפרויקט עבר את שלב ההריסה ונמצא בתחילת ביצוע.

במסגרת הסכם זה, נקבע כי רשת פתאל תנהל את המלון, תחת מותג נפרד ויוקרתי, לתקופה של 25 שנה. העסקה המשולבת, תניב לחברת YBOX כ-80 מיליון שקל, ובנוסף דמי מינימום שנתיים (המוערכים בהיקף של 5.11 מיליון שקל ו-50% מהרווח). המלון יכלול כ-230 חדרים וסוויטות, מסעדה מהמובילות בתל אביב, לאונג' עסקי עם מתחמי עבודה, בר שוקק, מועדון ספא עם חדר כושר ובריכה מרהיבה.

אסף פתאל מנהל פיתוח עסקי ברשת פתאל: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הפורה עם קבוצת YBOX במגדל גת רימון, במיקום המצוין אותו עיריית ת"א מקדמת בימים אלו, מתחם המסילה ובסמיכות לנקודות עניין כמו שד' רוטשילד, נווה צדק, פלורנטין ועוד. מדובר במלון יוקרתי בעל קונספט ייחודי ואוריינטציה עסקית שייתן מענה לבילוי ונופש מושלם וצפוי להיפתח בעוד כ- 5 שנים".

** את רשת מלונות פתאל ייצגו בעסקה משרד עו"ד גורניצקי ושות'.

לדברי יוסי תורג'מן, מנכ"ל חברת YBOX: "בהמשך לשיתופי הפעולה שלנו עם רשת פתאל, אנחנו שמחים להודיע על הקמת מלון 5 כוכבים בשיתוף הרשת . המלון ייבנה באווירה עיצובית של מלונות כמו HOXTON ניו יורק sinner בפריז. המגדל ייבנה בסטנדרטים ירוקים ויהווה shop stop one לדיירי המגורים והמשרדים שיוכלו ליהנות משירותים מלונאיים ובתפיסה של YBOX שלוקחת קדימה את קונספט המתחמים המעורבים של מגורים ועבודה ומשלבת בהם בילוי ולייף סטייל 7/24.

** את חברת YBOX ייצגו בעסקה עו"ד בועז תבור ממשרד עו"ד פישר בכר חן ועוה"ד כרמית בר – און ועדי
שחר ממשרד עו"ד מיתר.

Exit mobile version