Site icon IAS

חברת TRAVEL ETS AVIA השיקה מערכת הזמנת רכבות אונליין

רכבת בשוויץ. סוכני הנסיעות יכולים לרכוש עבור לקוחותיהם פאסים שונים של רכבות באירופה. צילום Rail Europe

חברת TRAVEL ETS AVIA מקבוצת אופיר טורס, נציגת חברת הרכבות RAIL EUROPE בישראל הודיעה אתמול (ג') על השקת מערכת הזמנת רכבות אונליין חדשה וייחודית לשירות סוכני נסיעות. במערכת החדשה ניתן לבצע כרטוס מיידי של כל סוגי הכרטיסים באופן מקוון. בנוסף, במערכת ניתן למצוא טיפים ואת כל המידע הדרוש לנסיעה ברכבות אירופה.

היתרון הגדול של הרכבות באירופה- האפשרות לנסיעה ממרכז עיר אחד למשנהו בנוחות מרבית תוך חיסכון בעלויות. נסיעה ברכבות היא גם נסיעה ירוקה התורמת לצמצום הזיהום וחוסכת את הצורך בבדיקות טרום טיסה והמתנות בנמלי תעופה.

במערכת ניתן להזמין בקלות את כל סוגי הפאסים  עבור 33 מדינות וקטעי רכבות מנקודה לנקודה ברחבי אירופה. החידוש הוא שמעתה כל הכרטיסים והפאסים הם אלקטרוניים המכורטסים עצמאית ומגיעים ישירות למייל של הסוכן. בין היתר ניתן לרכוש כרטיסים לרכבות המהירות: Deutsche Bahn, Eurostar, Renfe Ave, NTV Italo, TGV France Thalis וכן את כל סוגי הפאסים ורכבות הנוף בשוויץ.

במרכז ההזמנןת של חברת TRAVEL ETS AVIA ממשיכים לשווק גם את: Japan Rail Passes JTR, רכבות Amtrak ארה"ב, Via Rail Canada, Russian Railways ורכבות סין.

רישום למערכת יש לבצע באתר www.ets-avia.com  בלינק: https://rail.ets-avia.com/Home/Register

לפרטים נוספים: טלפון 03-5269654, מייל: rail@ets-avia.com

Exit mobile version