Site icon IAS

חברת Tel Aviv Air ממריאה לדרכה

מימין: פול סקודלרו ושלמה אלמגור, מיסדי חברת תל אביב אייר. צילום יח"צ

חברה גרמנית חדשה, תל אביב אייר (Tel Aviv Air) תשיק ותפעיל תחילה קו טיסות ישירות מהמבורג לנתב"ג, בהמשך בכוונת החברה להרחיב את פעילותה ולהפעיל טיסות מיעדים נוספים ברחבי גרמניה ישירות לישראל. הטיסות מהמבורג תופעלנה בתדירות של פעמיים בשבוע במטוס בואינג 737-800 הכולל כ-189 מושבים בתצורת שתי מחלקות שירות עיקריות: אקונומי ואקונומי פרימיום. הטיסות מתוכננות להתחיל ב-19 בספטמבר וכרטיסים במחירים אטרקטיביים יהיו זמינים כבר החל מתחילת אוגוסט  אצל סוכני הנסיעות ובאתר החברה בכתובת: www.tlv-air.com, לנציגי החברה בארץ מונתה חברת טל תעופה.

החברה נוסדה בסוף שנת 2020 בהמבורג ונמצאת בבעלות שני אנשי עסקים  גרמנים בעלי ניסיון רב בתחום התיירות והתעופה, פול סקודלרו מנהל בכיר לשעבר בחברת התעופה גרמניה איירליינס ושלמה אלמגור ישראלי שחי בגרמניה כבר כשלושים שנה, המיזם של שני אנשי העסקים זכה לעידוד ותמיכת הרשויות המקומיות בגרמניה.

שלמה אלמגור, מנכ"ל משותף: "אנחנו נרגשים לצאת לדרך לאחר הכנות רבות, תל אביב אייר נוסדה על מנת להגדיל את הקשר התעופתי והתנועה בין ישראל לערים ברחבי גרמניה. בחרנו להתמקד רק בישראל לאור הכרות קרובה ורבת שנים עם הפוטנציאל הרב והדו כיווני של שני השווקים ומטעמים אידאולוגיים".

המבורג בירת צפון גרמניה נחשבת ליעד אטרקטיבי מבחינת המיקום שלה והאטרקציות הרבות. המבורג היא העיר השנייה בגודלה בגרמניה, השישית באיחוד האירופאי מבחינת אוכלוסייה עם 2 מיליון אזרחים ונחשבת לעיר העשירה ביותר באירופה מבחינת מחזור ההכנסות וזאת בזכות הנמל המשגשג המשמש להעברת סחורות וקרוזים של חברות שייט מובילות, העיר גם ידועה בזכות הגשרים הרבים והמרהיבים. היא נחשבת ליעד תיירותי אטרקטיבי מאוד ומרכז לכל אזור צפון גרמניה עם מגוון עצום של אפשרויות לכל המשפחה, העיר שוכנת על גדות נהר האלבה המפורסם ואף מפעל המטוסים איירבוס הממוקם בעיר.

Exit mobile version