Site icon IAS

חברת SWISS תגדיל תדירויות בטיסות לטווח ארוך במהלך החורף הקרוב

SWISS Boeing 777-300ER. צילום SWISS

SWISS , חברת התעופה השוויצרית מקבוצת לופטהנזה, תרחיב את מגוון השירותים ארוכי הטווח שלה בלוחות הזמנים של החורף הקרוב כדי להציע ללקוחותיה אפשרויות אטרקטיביות יותר. היעדים שיתוגברו כוללים את מיאמי (ארה"ב), שנחאי (סין), סינגפור (סינגפור) וקהיר (מצרים). SWISS גם תמשיך לעשות את כל המאמצים האפשריים כדי לשמור על יציבות מקסימלית בהפעלת לוחות הזמנים והטיסות שלה.

התדרים למיאמי בדרום פלורידה יוכפלו מרמות קיץ 2023, לעד 14 טיסות שבועיות. הטיסות לשנחאי בסין תחזורנה לשש טיסות שבועיות בחורף הקרוב, שלוש טיסות יותר ממה שהוצע בעונת הקיץ הנוכחית. טיסה יומית תחזור לקו לסינגפור באמצעות תוספת של טיסה שבועית אחת נוספת. גם בירת מצרים קהיר תונגש מדי יום בתקופת החורף הקרובה.

"SWISS חווה כרגע ביקוש רב ורצון עז לטוס, למרות כל אי הוודאות הכלכלית והפוליטית", מסביר, Tamur Goudarzi Pour, מנהל המסחר הראשי של SWISS."אנו שמחים להרחיב עוד יותר את מגוון השירותים לטווח ארוך שלנו בחורף הקרוב, במסגרת הכוללת של תכנון הרשת, כדי להציע ללקוחותינו מבחר אטרקטיבי יותר,  אך המטרה העיקרית שלנו היא לספק לנוסעים פעילות יציבה ואמינה".

לנוסעי SWISS יוצעו בסך הכל 21 יעדים ארוכי טווח בלוחות הזמנים של החורף הקרוב. לוח הזמנים של החורף נמשך בין ה-29 באוקטובר 2023 ל-30 במרץ 2024.

 

Exit mobile version