Site icon IAS

חברת ITA Airways משיקה שני טרקליני נוסעים באיטליה

דלפק הכניסה לטרקלין פיאצה די ספאניה בנמל התעופה רומא פיומיצ'ינו . צילום איטה איירווייס

איטה איירווייס (ITA Airways), חברת התעופה הלאומית החדשה של איטליה משיקה שני טרקליני נוסעים: פיאצה די ספאניה בנמל התעופה רומא פיומיצ'ינו וטרקלין פיאצה דלה סקאלה בנמל התעופה מילנו לינטה. בנוסף, משיקה החברה דוכן עיתונים מקוון, שיאפשר קריאה ללא מגע יד לנוסעים בטרקלינים, בזמן ההמתנה לטיסה ובטיסה עצמה.

הטרקלינים ישרתו את נוסעי מחלקת העסקים בכל הקווים, חברי הפרימיום והאקזקיוטיב בתוכנית הנוסע המתמיד Volare ו- Elite Plus חברי ברית התעופה סקאיי טים (SkyTeam),  אליה הצטרפה איטה איירווייס באוקטובר 2021 והחליפה את אליטליה. טרקלין פיאצה די ספאניה ממוקם באזור E טיסות יוצאות בנמל התעופה רומא פיומיצ'ינו, משתרע על פני כ-1000 מ"ר ומכיל 200 מושבים, חדרים פרטיים המיועדים לפגישות בהזמנה מראש וטרקלין ילדים המיועד לנוסעים הצעירים. טרקלין פיאצה דלה סקאלה ממוקם בקומה הראשונה של אזור טיסות פנים אירופאיות,  בנמל התעופה מילנו לינטה. משתרע על פני כ-400 מ"ר ומכיל 54 מושבים.

הקייטרינג בטרקלין פיאצה די ספאניה בנמל התעופה רומא פיומיצ'ינו . צילום איטה איירווייס

שני הטרקלינים הם לא רק מקום מצוין להירגע בו בזמן ההמתנה לטיסה, אלא גם חלון ראווה של הערכים והמאפיינים הייחודיים של מצוינות איטלקית ברחבי העולם. הם מציעים סביבה אלגנטית ובה בעת קבלת פנים משפחתית הידועה כאירוח איטלקי. שירות הקייטרינג משקף את המצוינות של האוכל והיין האיטלקי והנוסעים יכולים ליהנות מבחר יינות איטלקיים או ליהנות מאפריטיבו טיפוסי שהוכן על ידי ברמנים מקצועיים. שירות הקייטרינג מתחלק לארוחת בוקר ושירות הגשה לאורך כל היום. בטרקלין פיאצה די ספאניה מוגשת גם ארוחה חמה לנוסעי טיסת הבוקר לניו יורק. בשני הטרקלינים קיים חיבור לאינטרנט אלחוטי, מסכי טלוויזיה ומסך תצוגה של זמני ההמראה.

הכניסה לטרקלין פיאצה דלה סקאלה בנמל התעופה מילנו לינטה. צילום איטה איירווייס

איטה איירווייס משיקה גם דוכן עיתונים מקוון בקרקע ובאוויר במטרה להעצים את חוויית הטיסה המציע למעלה מ-7000 עיתונים ומגזינים מ-120 מדינות ביותר מ-60 שפות ישירות למכשיר הנייד. מיד לאחר השלמת הצ'ק אין באינטרנט, הנוסעים מקבלים קישורית לדוכן העיתונים הדיגיטלי המגיע למייל יחד עם כרטיס העלייה למטוס, התקף ל-58 שעות. בנוסף, הודות לאפליקציה PressReader, שאינה מצריכה הרשמה מוקדמת, ניתן להוריד ולקרוא תכנים גם ללא חיבור לאינטרנט אלחוטי. האפליקציה זמינה במכשירי אנדרואיד ו-iOS.

"אני שמח להודיע היום על שני החידושים המציינים צעד נוסף וחשוב עבור חברת איטה איירווייס, שנולדה לפני קצת יותר מ-100 ימים והם חלק מהאסטרטגיה שלנו לגרום ללקוחות להרגיש במרכז תשומת הלב שלנו. זו רק ההתחלה, שכן חדשות חשובות נוספות מתוכננות לחודשים הקרובים", אמר ג'ובני פרוזינו (Giovanni Perosino), סמנכ"ל השיווק באיטה איירווייס."

הקייטרינג בטרקלין פיאצה דלה סקאלה בנמל התעופה מילנו לינטה. צילום איטה איירווייס
Exit mobile version