Site icon IAS

חברת ITA Airways הצטרפה ל-SkyTeam ברית חברות התעופה

מימין, אלפרדו אלטווילה, יו"ר ב- ITA Airways וקריסטין קולוויל, מנכ"לית SkyTeam. צילום באדיבות SkyTeam

ITA Airways, חברת התעופה הלאומית החדשה של איטליה הצטרפה לברית התעופה סקאיי טים (SkyTeam) והחליפה את אליטליה. 700 מיליון לקוחות ברית התעופה העולמית ימשיכו ליהנות מטיסות ליעדי מפתח באיטליה.

"במשך יותר מ-20 שנה, השוק האיטלקי היה אבן יסוד ברשת האירופית של SkyTeam ואף ברית תעופה אחרת לא מחברת את איטליה טוב יותר לעולם. אנו מברכים בחום על החלטתה של ITA Airways להצטרף לברית שלנו ולהבטיח את המשכיות השירות למיליוני הלקוחות שבוחרים ב-SkyTeam בתור הברית המועדפת עליהם לאיטליה", אמר וולטר צ'ו (Walter Cho), יו"ר סקאיי טים.  סקאיי טים והלקוחות שלנו מצפים לעבוד עם ITA Airways כדי ליצור שותפויות ארוכות טווח בעתיד."

אלפרדו אלטווילה (Alfredo Altavilla), יו"ר בכיר ב-ITA Airways אמר: "ההצטרפות לברית התעופה סקאיי טים הוא צעד טבעי, המאפשר לנו להמשיך לספק רשת גלובלית וחוויה חלקה לה מצפים לקוחות הטסים לאיטליה וממנה. אנו מצפים לשיתוף פעולה הדוק עם השותפים ב- SkyTeam כדי לתמוך בהקמת החברה שלנו, חברת הדגל האיטלקית".

אליטליה הפסיקה את פעילותה ב-14 באוקטובר ועזבה את ברית חברת התעופה העולמית SkyTeam באותו תאריך. SkyTeam הסכימה להמשיך את השותפות עם Alitalia Loyalty מה שיאפשר לששת מיליון החברים בתוכנית הנוסע המתמיד של MilleMiglia להרוויח ולממש מיילים בטיסות נבחרות של החברות ב- SkyTeam.

ITA Airways גם עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם SkyTeam וחבריה כדי להציע הטבות ממותגות SkyTeam מהן לקוחות נהנים ברחבי הברית, כולל שירותי נמל תעופה .

Exit mobile version