Site icon IAS

חברת ITA Airways ביצעה הזמנה ל-28 מטוסי איירבוס

יצרנית המטוסים איירבוס וחברת התעופה ITA Airways חותמות על הסכם הזמנת המטוסים. צילום איירבוס

ITA Airways, חברת התעופה הלאומית החדשה של איטליה, הזמינה 28 מטוסים מיצרנית המטוסים איירבוס, כולל שבעה מטוסי A220, אחד עשר מטוסי  A320neos ועשרה מטוסי A330neos, הגרסה העדכנית ביותר של מטוס הנוסעים הפופולרי  A330. ההסכם מאשר את מזכר ההבנות עליו הסכימו החברות ב-30 בספטמבר 2021. בנוסף, חברת התעופה תמשיך בתוכניותיה לחכור  מטוסי איירבוס A350 כדי להשלים את המודרניזציה של הצי שלה.

" השותפות האסטרטגית עם איירבוס לוקחת אותנו צעד חשוב קדימה ומשלימה את ההזמנה שהכרזנו עליה בספטמבר האחרון. בנוסף להסכם זה, נוצרו אפשרויות לשיתוף פעולה נוסף, בפרט בנוגע להתפתחויות טכנולוגיות בתחום התעופה והדיגיטליזציה, שבה איירבוס היא מובילת השוק. כל זה הוא חלק מהפעולות להשגת יעדי הקיימות הסביבתית שלנו", אמר אלפרדו אלטווילה (Alfredo Altavilla) נשיא בכיר בחברת ITA Airways.

"אנו גאים מאוד לשתף פעולה עם ITA Airways בבניית עתידה לטווח הארוך ולהציע מטוסי איירבוס יעילים , הטכנולוגיים והעדכניים ביותר. הסכם זה תומך ביעדים העסקיים של ITA Airways לפתח את הרשת שלה באירופה ובעולם באופן בר-קיימא", אמר. כריסטיאן שרר (Christian Scherer) קצין מסחרי ראשי של איירבוס וראש החטיבה הבינלאומית של איירבוס .

מטוסי איירבוס החדשים ירחיבו את צי המטוסים הראשוני של ITA Airways – מטוסים מהדור החדש עם ביצועים סביבתיים טובים יותר, מצוידים בטכנולוגיות העדכניות ביותר ובתאי נוסעים חדישים כדי להבטיח יעילות תפעולית מקסימלית לחברת התעופה ואת הנוחות הטובה ביותר לנוסעים.

מימין, אלפרדו אלטווילה, יו"ר ב- ITA Airways וקריסטין קולוויל, מנכ"לית SkyTeam. צילום באדיבות SkyTeam

מטוס האיירבוס A220 הוא היחיד שנבנה במיוחד עבור שוק נוסעים הכולל 100-150 מושבים ומפגיש בין אווירודינמיקה חדישה, חומרים מתקדמים ומנועי Pratt & Whitney’s מהדור האחרון . עם טווח טיסה של עד 6,390 ק"מ, ה-A220 מעניק לחברות התעופה גמישות תפעולית נוספת. ה-A220 מספק הפחתה של עד 25% בצריכת הדלק ופליטת CO2 למושב בהשוואה למטוסים מהדור הקודם, ופליטת NOx נמוכה ב-50% מהסטנדרטים בתעשייה. בנוסף, טביעת הרגל של רעש המטוסים מופחתת ב-50% בהשוואה למטוסים מהדור הקודם – מה שהופך את מטוס ה-A220 ליעיל בסביבת נמלי תעופה.

משפחת מטוסי ה- A320neo היא המצליחה ביותר אי פעם ומציגה 99.7% אמינות תפעולית. ה-A320neo מספק למפעילים הפחתה של 20% בצריכת הדלק ובפליטת CO2 – משפחת A320neo משלבת את הטכנולוגיות העדכניות ביותר כולל מנועים מהדור החדש וכנפיים מסוג Sharklet . משפחת מטוסי A320neo של איירבוס מציעה נוחות ללא תחרות בכל המחלקות ומושבים ברוחב 18 אינץ' .

מטוס ה- A330neo הוא מטוס מהדור החדש, הנבנה על תכונות מטוסי ה- A330  עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר של A350. מטוס ה-A330neo מציע חווית נוסע ייחודית עם מערכות הבידור והקישוריות של הדור האחרון בטיסה. מונע על ידי מנועי רולס רויס ​​Trent  7000 העדכניים ביותר, וכולל מבנה כנפיים חדש עם תוחלת מוגברת  בהשראת A350, ה-A330neo מספק גם רמת יעילות חסרת תקדים – עם צריכת דלק נמוכה ב-25% למושב בהשוואה למתחרים מהדור הקודם.  ה-A330neo נחשב למטוס האידיאלי בתמיכה להתאוששות ממשבר הקורונה.

Exit mobile version