Site icon IAS

חברת תומס קוק השיקה "מושבי שינה"

מושבי השינה של תומס קוק. צילום החברה

תומס קוק, חברת התעופה הבריטית הוסיפה "מושבי שינה" (Sleeper Seats) לצי מטוסי האיירבוס  330 A,הכוללים מזרן, כרית, שמיכה וערכת נוחות. חגורות הבטיחות יצטרכו להישאר אך יהיו מחוברים למאריך במטרה להעניק את מירב הנוחות.

הנרי סנלי, המנהל המסחרי בתומס קוק איירליינס: " אנו מחפשים כל הזמן חידושים עבור קהל הנוסעים שלנו ומושב המיטה הוא הראשון בבריטניה ועל כך אנו גאים. דרך נפלאה להפוך את חווית הטיסה לנוחה יותר גם במחלקת תיירים. מותאם לנוסע אחד ולכן ניתן גם להתחלף עם נוסעים אחרים במהלך הטיסה".

מחיר מושב השינה יהיה 199 ליש"ט לכיוון ורק 3 נוסעים יזכו ליהנות מהשירות החדש בכל טיסה. המחיר זול יותר מאשר לקנות שלושה מושבים רגילים במחלקת תיירים במרבית הטיסות, דרך יעילה למלא את המטוס.  מידות המיטה: 148 ס"מ X 67 ס"מ מה שמחייב עבור מבוגרים לישון במצב עוברי.

מיועד עבור נוסעים  מגיל 12 ומעלה, הארוחות ע"י הדיילים יוגשו רק כאשר הנוסע במצב ישיבה. ההזמנות זמינות לטיסות בקווים לסן פרנסיסקו, ניו יורק ואורלנדו. בקרוב ניתן יהיה להזמין את השירות בכל הטיסות למעט בקו להוואנה.

חברת תומס קוק איירליינס היא אחת מחברות התעופה המובילות בהטסת נוסעי הפנאי מגרמניה, בריטניה וארצות סקנדינביה באמצעות צי המונה 103 מטוסים. החברה מטיסה 19 מיליון נוסעים בשנה ל-120 יעדים, שהניבו הכנסות של 3.5 מיליארד ליש"ט. החברה מעסיקה כ- 9500 עובדים. תחת המותג Condor Flugdienst GmbH החברה מטיסה את האורחים שלה ליעדי פנאי מהיפים בעולם מאז 1956.

החברה מיוצגת בישראל ע"י דיסקבר דה וורלד.

Exit mobile version