Site icon IAS

חברת פליי דובאי נרתמת לעזרת נוסעיה לאישורי כניסה לדובאי

מטוס פליי דובאי . צילום פליי דובאי

בתחילת החודש פרסמנו כי ישראל ואיחוד האמירויות אישרו את ההסכם הפוטר את אזרחי שתי המדינות מאשרות כניסה בביקורם ל-90 יום. בנוסף, פורסם כי בימים הקרובים ממשלת ישראל והכנסת צפויים לאשרר את ההסכם הייחודי שנחתם עם המדינה הערבית.

בעוד שהסכם הפטור מאשרות כניסה טרם אושר, חברת פליי דובאי (Flydubai) שמתכננת להפעיל 2 טיסות יומיות בקו דובאי – תל אביב- דובאי, ב-26 לנובמבר, פרסמה היום הודעה כי תעזור בשלב הראשון לנוסעים בהנפקת אשרת הכניסה, בכפוף לבדיקת קורונה שלילית. כמו כן, חשוב לציין כי ישראלים נדרשים לעטות מסיכות בביקורם באיחוד האמירויות

סוכני הנסיעות נדרשים למלא טופס אקסל, 48 שעות לפני מועד ההמראה ולשלוח אותו לכתובת fzsupport@flydubai.com . לקבלת הטופס, סוכני הנסיעות מתבקשים ליצור קשר עם חברת אופן סקי, נציגת חברת פליי דובאי בישראל, בכתובת flydubai@open-sky.co.il.

השירות ניתן חינם לסוכני הנסיעות והנוסעים רשאים לבצע שינוי בתאריך לאחר הנפקת הכרטיסים, שכן יישאר אותו אישור כניסה. אם מסיבה כלשהי אישור הכניסה נדחה, החברה תיצור קשר עם הנוסע. אם ההזמנה נעשתה באמצעות סוכן הנסיעות, הסוכן יקבל הודעה ויצטרך לפנות לנוסע. החזר כספי מלא על הכרטיס יתבצע לצורת התשלום המקורית.

כאמור, פליי דובאי תפעיל 2 טיסות יומיות במטוסי בואינג 737 חדישים. עם קבלת אישור ההפעלה המחודש למטוסי 737MAX, יוצב מטוס זה בקו לתל אביב, מטוס הכולל מחלקת עסקים עם מושבי מיטה.

הטיסה לדובאי תארך שלוש שעות ועשר דקות,  ובדרך חזרה שלוש שעות וחמישים וחמש דקות, כאשר פער השעות בין דובאי לישראל הוא שעתיים. הטיסה היומית הראשונה תצא מתל אביב בשעה 00:55 לאחר חצות ותגיע לדובאי ב- 06:05 , כאשר הטיסה השנייה תצא בשעה 12:35 בצהריים ותגיע לדובאי ב- 17:45. בחזרה לתל אביב תצא הטיסה הראשונה מדובאי ב- 09:40 ותגיע לתל אביב ב 11:35, בעוד הטיסה השנייה תצא ב- 22:00 ותנחת בתל אביב ב-שעה 23:55.

 

Exit mobile version