Site icon IAS

חברת פלייאיסט מונתה לנציגה בלעדית של אייר סוויפט בישראל

: יואב גולן מנהל סניף פלייאיסט פיליפינים ודניס באוטיסטה, מנהלת המכירות מח' הסחר ב-AIR SWIFT

חברת flyeast חתמה על חוזה ייצוג בלעדי עם חברת התעופה AirSwift המפעילה טיסות פנים בפיליפינים. ההסכם שנחתם לאחר היכרות עם הפעילות העסקית והמסחרית בין החברות, מאפשר ל- flyeast למכור ללקוחותיה טיסות פנים בפיליפינים במחירים בלעדיים ואטרקטיביים. בשלב ראשון יהיה ניתן להזמין את הטיסות באמצעות מוקד ההזמנות של flyeast, ובהמשך תתאפשר רכישה און-ליין דרך האתר.

חברת התעופה Air Swift היא החברה המסחרית היחידה בפיליפינים הנוחתת באי אל נידו, הודות לצי מטוסי ATR 42-500 / ATR 42-600 המותאמים לנחיתה במסלולים קצרים. Air Swift מוסמכת ISO-9001: 2015 ועומדת בפיקוח תקני בטיחות העולמיים הגבוהים ביותר של איכות, בטיחות וביטחון בשירותי תעופה. במהלך החודשים אוקטובר-מרץ מוציאה טיסות יומיות הלוך ושוב ממנילה לאיים אל- נידו, בורקאי, סבו, קורון, פנגלאו וקלארק.

מחירי כרטיסי הטיסה החל מ-91 דולר לאדם וכוללים כבודה ומיסי נמל. משך הטיסה נע בין 40 דק' לשעה ו-40 ד' (בהתאם ליעד).

יריב פישר, יו"ר flyeast  ולשכת התיירות ישראל-פיליפינים, מסרו: "חברת פלייאיסט, המובילה את שוק התיירות הישראלי לאיים הפיליפינים, גאה על ההסכם שנחתם עם Air Swift המאפשר לנו להרחיב את פורטפוליו המוצרים של החברה בעיקר באי המבוקש אל נידו, ולהציע ללקוחותינו מכלול שלם של שירותי תיירות החל מטיסות, העברות, בתי מלון, טיולי יום וחבילות".

יואב גולן, מנהל סניף פלייאיסט בפיליפינים מסר: "בשנים האחרונות בעקבות הביקושים הגבוהים לחופשות באי אל נידו, התעצמה העבודה מול חברת התעופה, מה שאפשר לנו להציע חבילות חופשה מרהיבות במחירים יוצאי דופן לכלל השוק, אנחנו גאים בשיתוף הפעולה הטוב עם חברת Air Swift ובכך שבחרו בנו לייצג אותם".

Exit mobile version