Site icon IAS

חברת מגת מונתה למשווקת הבלעדית של מגזין התיירות טרמינל

מימין: ד"ר עוזי בכר - מנכ"ל חברת מגת. עמית קוטלר - המגיש את תוכנית התיירות החדשה טרמינל ברשת 13

חברת מגת, מהוותיקות בענף התיירות (43 שנים), שבבעלותה שלושה אתרי אינטרנט (IAS, CRUISEIN, FAMILYGO) וירחון מקצועי המופץ בקרב עובדי ענף התיירות, מונתה השבוע למשווקת הבלעדית של מגזין התיירות 'טרמינל' המשודר ברשת 13.

"טרמינל הוא מגזין תיירות שבועי הממלא צורך של קהל המטיילים. לא היה עד עכשיו מגזין טלוויזיוני והרי ישראלים נוסעים המון. בכל משרד ובית יושבים מהבוקר עד הלילה ומחפשים את הדיל הטוב ביותר לסוף שבוע או לנופש משפחתי", כך אומר עמית קוטלר, מגיש תוכנית התיירות החדשה 'טרמינל' ברשת 13.

לדבריו, "אנחנו בהתפתחות מאד מרשימה בתחום הזה בישראל ולכן מפתיע שאין בארץ מגזין טלוויזיוני שאיננו תוכנית טיולים. אנחנו מכירים הרבה מאוד תוכניות טיולים, בעיקר דרך האוכל – שף כזה נוסע לשם, שף אחר נוסע למקום אחר, אבל הגיע הזמן שנתעסק באמת בבסיס של החופשות והטיולים. אנחנו נותנים מגזין שכולו תיירות – לא צרכנות ולא אוכל. המקום שלנו הוא של הנופש, הטיול, החוויה, החופשה עצמה. לאן נוסעים, איך נוסעים, מה מתאים למשפחות ומה חדש בתחום".

"אנו שמחים שניתנה לנו הזדמנות לשתף פעולה עם חברת יו אר בתוכנית טרמינל. מגזין תיירותי הוא חלק מה- DNA של חברת מגת ואנו משוכנעים שנתרום את חלקנו להצלחת התוכנית", אמר ד"ר עוזי בכר, מנכ"ל חברת מגת.

טרמינל – עמית קוטלר בפעולה. צילום רשת 13

לינק צפייה בתוכניות:

https://13tv.co.il/item/daytime/terminal/season-01/episodes/gnztp-1054511/

קוטלר, שהפך את ynet חופש לאחד האתרים הפופולאריים בישראל, עזב את האתר אחרי כעשר שנים והתמסר לטלוויזיה: בערוץ 10הגיש לצד טל ברמן את "הצינור", אבל לדבריו, התשוקה שלו תמיד היתה ונשארה בתיירות. "במשך חודשים ארוכים פיתחנו את 'טרמניל'. כל תוכנית נפתחת במבזק חדשות עם כותרות מרכזיות בתחום, נותנים הרבה מאוד טיפים, נתנו וניתן יעדים מעניינים ומיוחדים למשפחות, בטח בעולם הלואו-קוסט שבו רוצים לחסוך, לראות איך אפשר להוציא את כל המשפחה לחופשה ולא לפשוט רגל. גם בלואו-קוסט רואים שמשפחות לומדות איך לעשות את הטיולים בצורה זולה וחסכונית – אבל לא קמצנית".

קוטלר: "לצד התכנים השימושיים יש גם את עולם הפנטזיה. הרעיון הוא לתת לצופים במשרד או בבית להרגיש לדקה או שתיים בבגד ים על אי מתחת לדקל וקוקוס ביד –וגם לזה יש מקום אצלנו. פנטזיה קטנה שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. אנחנו קוראים לזה 'תיירות של הביוקר'".

במערכת התוכנית התחילו לעבוד על התוכנית השלישית שתצולם ביום שלישי הקרוב ותשודר ביום חמישי ב-11:00 בבוקר.

הצפייה ברצועת שידורי הבוקר של רשת נמצאת בעלייה וכך גם הצפייה ב'טרמינל'. לתוכנית שידור נוסף ביום שישי ב-11:30 ובמקביל עולים תכנים גם לפייסבוק של רשת מה שגורף עשרות אלפי צפיות.

טרמינל: עולם הפנטזיה – להעביר אנשים היושבים במשרד או בבית לבגד ים. צילום רשת 13

לפרטים נוספים והצטרפות לתוכנית, נא לפנות לעוזי 0507391601 או במייל: uzi@ias.co.il

Exit mobile version