Site icon IAS

חברת התעופה SWISS מברכת על הקלות הכניסה לארה"ב

מטוס איירבוס A330-300 של חברת SWISS חולף מעל האלפים השוויצרים. צילום יח"צ

הודעת הממשל האמריקני על פתיחת הגבולות, החל מנובמבר 2021, למחוסנים ולמציגים בדיקת PCR שלילית ממדינות אירופאיות הביא לעלייה בביקושים לטיסות פנאי ועסקים בחברת התעופה SWISS, שעבורה שוק הנסיעות בצפון אמריקה נחשב למרכזי והחשוב ביותר.

בחברת SWISS מדווחים כי רשת מסלולי הטיסות חודשה כדי לכסות למעלה מ-90% מהיעדים שהופעלו על ידי חברת התעופה מציריך וז'נבה בשנת 2019. הביקושים הגדולים נרשמים במיוחד בקרב עסקים קטנים ובינוניים בעלי אופי בינלאומי, להם הצורך בקשרים העסקיים האישיים.

"אנו מברכים בחום על ההקלות בהנחיית כניסת מבקרים אירופאים מחוסנים לארה"ב", אמר תמור גודארזי פור (Tamur Goudarzi Pour), קצין המסחר הראשי ב-SWISS. "אנו רואים כעת עלייה חדה בביקושים לטיסות פנאי, ביקור-חברים וקרובי משפחה ומעל לכל טיסות עסקיות בטווח הקצר. יש לנו מגוון רחב של הטבות ושירותים, במיוחד לצרכים ולדרישות המשתנים של הנוסעים העסקיים שלנו".

מחלקת פרימיום אקונומי חדשה בחברת התעופה SWISS. צילום נחברה

מגוון רחב של שירותי טרקלין, כרטיסי טיסה גמישים והארכת הסטטוס של חברי Miles & More

SWISS מציעה ללקוחותיה בהמשך לביקושים הגבוהים את שירותי הטרקלין האלפיני (SWISS Alpine Lounge) בציריך המיועד למחזיקי כרטיסי סנאטור וזהב. הטרקלין יהיה פתוח החל מה-7 באוקטובר מהשעה 06:00 עד השעה 18:00. נוסעי חברת התעופה יכולים כבר כעת ליהנות מטרקלין מרכז A בציריך, הכולל את טרקלין המחלקה הראשונה וטרקלין סנאטור Dock E , שלשניהם יהיו כעת שעות פתיחה מורחבות.

SWISS מאפשרת ללקוחותיה לרכוש כרטיסי טיסה גמישים, ללא דמי שינוי וביטול, כך שניתן יהיה לתכנן את הטיסה ללא חשש. חברת התעופה גם מאריכה את הסטטוס הנוכחי של חברי מועדון Miles & More בשנה נוספת ומאפשרת להם להמשיך וליהנות מהטבות, גם אם הם לא זכאים על סמך הפעילות.

כניסת מבקרים בנמלי התעופה של ציריך וז'נבה

מבקרים מחוסנים או מחלימים המגיעים לשוויץ רשאים להיכנס ללא צורך בבידוד ואילו הלא מחוסנים עם הצגת בדיקת PCR שלילית בכניסה ולאחר מכן בבדיקה נוספת, בין 4 ל-7 ימים מהגעתם. בנוסף, כל המבקרים בשוויץ נדרשים למלא טופס איתור עם פרטי ההתקשרות האישיים שלהם. בנמל התעופה של ציריך וז'נבה קיימים מספר מתקני בדיקות באזור הטרמינל ולאחר בדיקת דרכונים, באזור הסטרילי.

ציריך שבשוויץ. צילום Depositphotos

טיסה נטולת פליטת פחמן דו חמצני

חברת SWISS מציעה לנוסעיה באמצעות פלטפורמת Compensaid את האפשרות לפצות על פליטת הפחמן הדו חמצני הנוצר במהלך הטיסה או לרכוש דלק סילוני בר קיימא (SAF) במטרה להפחית את פליטת הפחמן. הפלטפורמה מאפשרת גם לשלב את שתי האפשרויות.

SWISS הצליחה הקיץ להקים רשת לוגיסטית לראשונה לייבוא דלק סילוני בר קיימא (SAF) והפכה לחברת התעופה המסחרית הראשונה המשתמשת במוצר בפעילות משוויץ.

Exit mobile version