Site icon IAS

חברת התעופה SWISS הטובה באירופה לנוסעים העסקיים

SWISS - חברת התעופה הטובה באירופה לנוסע העסקי. צילום SWISS

SWISS– חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה, נבחרה כחברת התעופה הטובה באירופה לנוסעים העסקיים בסקר של מגזין ביזנס טרוולר שנערך בקרב כ-3000 מקוראיו. זו הפעם ה-14 שקוראי המגזין הבריטי בוחרים בחברת התעופה כעדיפה על ידי נוסעיה העסקיים.

"אנו שמחים מאוד לזכות בתואר היוקרתי במה שמבחינתנו נחשב לפלח לקוחות מרכזי", אמר מנכ"ל חברת SWISS, תמור גודרזי פור (Tamur Goudarzi Pour) "אנחנו רואים את זה בראש ובראשונה כמחווה לכל צוות העובדים ב- SWISS שממשיכים לעבוד באופן יוצא מן הכלל בתקופות המאתגרות הללו – בין אם זה מאחורי הקלעים או בקשר ישיר עם הלקוחות שלנו."

קווי התעופה הבינלאומיים של שוויץ (Swiss International Air Lines-SWISS) היא חברת התעופה הלאומית של שוויץ, מקבוצת לופטהנזה ובברית התעופה Star Alliance. בשנת 2019 הפעילה טיסות לכ- 100 יעדים ב 45 מדינות ברחבי העולם מציריך וז'נבה והובילה כ- 19 מיליון נוסעים באמצעות צי של כ -90 מטוסים.

חטיבת ההובלות WorldCargo השוויצרית סיפקה מגוון מקיף של שירותי הובלה אווירית משדה תעופה לשדה תעופה עבור משלוחים בעלי ערך רפואי גבוה ל- 130 יעדים ב- 80 מדינות. כוח האדם שלה מונה כ- 9,500 איש והחברה רשמה הכנסות של למעלה מ -5 מיליארד פרנק שוויצרי בשנת 2019.

 

Exit mobile version