Site icon IAS

חברת התעופה יורוווינגס דיסקבר השיקה את טיסת הבכורה

יורוווינגס דיסקבר , החברה הבת של קבוצת לופטהנזה. צילום לופטהנזה

יורוווינגס דיסקבר (Eurowings Discover), החברה הבת של קבוצת לופטהנזה השיקה אתמול (שבת) את טיסת הבכורה (4Y134) מפרנקפורט למומבסה ומשם בטיסת המשך לזנזיבר. יורוווינגס דיסקבר היא חברת התעופה היחידה באירופה המציעה כעת טיסות ישירות למומבסה.

חברת תעופת הפנאי החדשה של קבוצת לופטהנזה קיבלה את תעודת המפעיל האווירי מרשות התעופה הפדרלית של גרמניה ב-16 ביוני השנה ותפעיל טיסות תחת הקוד '4Y'. הטיסה בוצעה במטוס איירבוס A330-200 הכולל 270 מושבים, מהם 22 במחלקת עסקים (מושבי מיטה) ובמהלך החודשים הקרובים, כל מטוסי החברה יצוידו בהדרגה גם ב-31 מושבי פרימיום אקונומי.

בכל שלושת המחלקות יוגשו ארוחות ומשקאות קלים הכלולים במחיר. במחלקת עסקים כל המשקאות יהיו כלולים במחיר, בעוד שבמחלקת פרימיום אקונומי גם יין ובירה . לצד החוויה הקולינרית הנוסעים ייהנו גם ממערכת בידור המציעה למעלה מ-50 סרטים, 80 תוכניות טלוויזיה ומגוון רחב של תוכניות מוזיקה. בנוסף, הנוסעים יכולים להתחבר במהירות ובקלות ל- Onboard-Cloud דרך המכשירים הניידים וליהנות מתוכניות בידור נוספות ומעל ל-50 משחקים חדשים.

בנוסף ליעדים שטופי השמש, מומבסה וזנזיבר, תציע יורוווינגס דיסקבר גם טיסות לפונטה קאנה (הרפובליקה הדומניקנית) החל מה-09 באוגוסט, ווינדהוק (נמיביה) ב-10 באוגוסט, לאס וגאס ב-30 בספטמבר, מאוריציוס ב-1 באוקטובר, ברידג'טאון (ברבדוס) ב-1 בנובמבר, קנקון ב-1 בנובמבר, ארדרו (קובה) ב-2 בנובמבר ומונטגו ביי (ג'מייקה) ב-3 בנובמבר.

כמו כן, החל מחודש נובמבר 2021 תוסיף חברת התעופה יורוווינגס דיסקבר טיסות מפרנקפורט לאיים הקנריים- פוארטוונטורה, גראן קנריה, לנזרוטה וטנריף. הורגאדה ומרסה עלם במצרים ומרקש שבמרוקו. החל מקיץ 2022 החברה תפעיל גם טיסות קצרות, בינוניות וארוכות טווח מהרכזת מינכן.

יורוווינגס דיסקבר , החברה הבת של קבוצת לופטהנזה. צילום לופטהנזה
Exit mobile version