Site icon IAS

חברת התיירות דיזנהאוז וחברת בלנדר משתפות פעולה

חופשה משפחתית Depositphotos

חברת התיירות דיזנהאוז ובלנדר טכנולוגיות פיננסיות, הודיעו כי החל מהיום יוכלו לקוחות דיזנהאוז לרכוש חופשות באתר ולשלם עליהן עם בלנדר בפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי. למעשה בכל רכישה של מוצר תיירות בסכום של 1000 ₪ ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 36 תשלומים באמצעות blenderPay .

לאחר אישור התשלום, המתבצע באופן מידי, סכום העסקה מועבר ישירות אל בית העסק והלקוח משלם בפריסת תשלומים ישירות לבלנדר בהוראת קבע או בכרטיס אשראי מחוץ למסגרת (דרך חשבון הבנק). היתרון המשמעותי ללקוח הוא היכולת לבצע עסקה גדולה בתשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי וכל זאת באופן דיגיטלי מלא ללא טפסים ובירוקרטיה ובשניות בודדות.

ענף התעופה והתיירות נמצא בצמיחה מואצת מאז דעיכת הקורונה. הביקושים הגבוהים לטיסות הביאו לעליית מחירים שרק הולכת וגדלה. הדבר ניכר בעומסים הכבדים בנמלי התעופה ומחירי חבילות התיירות והטיסות. שיתוף הפעולה של דיזנהאוז ובלנדר יאפשר לקהל הישראלי לרכוש חופשה ולשלם עליה בדרך הנוחה ביותר והמותאמת לתזרים המזומנים של כל אדם. דיזנהאוז הינה חברת תיירות מהמובילות בישראל ומשרתת מאות אלפי לקוחות בשנה, בסניפי ובאתר דיזנהאוז ניתן לרכוש חופשות שונות במגוון רחב של
מוצרי תיירות, נופשונים, טיולים מאורגנים, חבילות עיר, חבילות ספורט, חופשות משפחתיות, טיסות, מלונות ועוד.

גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל: "שיתוף הפעולה עם חברת תיירות מובילה כדיזנהאוז הנו צעד משמעותי נוסף בשינוי תרבות
התשלומים בישראל. כניסת blenderPay לענף התיירות בנוסף לפעילות החברה בענפי החשמל, האלקטרוניקה, המחשבים, הרפואה והאסתטיקה ממחישה את הצורך של הצרכן הישראלי לפתרון בבואו לבצע רכישות גדולות אנחנו שואפים כי כל קניה גדולה תתבצע באמצעות blenderPay במגוון רחב מאוד של סגמנטים בישראל כשענף התיירות מהווה חלק משמעותי מכך".

מימין : עפר חודורוב יו"ר, חני סובול מנכ"לית ועודד חודורוב סמנכ"ל פיתוח עסקי וסמנכ"ל תפעול. צילום הראשון במגנט ויח"צ

חני סובול, מנכ"לית חברת דיזנהאוז :"שיתוף הפעולה עם חברת בלנדר הוא צעד טכנולוגי נוסף של חברת דיזנהאוז להנגשת החופשות לכלל האוכלוסייה. הפתרון של blenderPay לצד הביקוש הער לחופשות, התייקרות מוצרי התיירות והתחזקות הדולר יאפשר ללקוחות אתר דיזנהאוז את היכולת לרכוש חופשות גם ליעדים רחוקים ואקזוטיים וזאת בפריסת תשלומים נוחה במיוחד ומבלי לתפוס מסגרות אשראי. אנו שמחים להיות החלוצים בענף התיירות המטמיעים את blendrPay ."

בלנדר מובילה בישראל את תחום ה-BNPL, פריסת תשלומים לקניות גדולות בנקודות מכירה, שנמצא בצמיחה מואצת בעולם וגם בישראל באמצעות שירות blenderPay .החברה פרוסה כבר בלמעלה מ-1,800 נקודות מכירה ממגוון רחב מאוד של סגמנטים,
החל מתחום האלקטרוניקה והמחשבים, תחום הרכב והדו גלגלי, תחום הטיפולים הקוסמטיים, רפואה קוסמטית, קורסים אונליין, ריהוט לבית ועוד. כמו כן, בלנדר נמצאת בימים אלה בהליכים סופיים להקמת חברה משותפת עם בנק הפועלים לאשראי בנקודות מכירה. פעילות אשר תרחיב משמעותית את פעילות blenderPay הייחודיות של בלנדר היא היכולת הטכנולוגית והתפעולית
שלה לאשר מימון בטווח זמנים קצר ביותר, ללא טפסים ובירוקרטיה באופן שקוף וברור ללקוח באמצעות כלי AI (בינה מלאכותית) ולמידת מכונה. התהליך מתבצע באופן דיגיטלי פשוט כבר בעמדת המכירה כשהלקוח מקבל אישור עקרוני ותמחור בתוך דקות בודדות.

Exit mobile version